וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות דגימות DNA: נעצר חשוד ברצח העיתונאית בבולגריה

10.10.2018 / 9:50

הרשויות בסופיה אמרו כי תושב העיר רוסה, שבה נאנסה ונרצחה ויקטוריה מרינובה, נתפס בגרמניה. המניע שלו עוד לא ברור, אבל עד עתה לא נקבע שיש קשר לעבודתה העיתונאית

פרחים מונחים לצד תמונתה של העיתונאית ויקטוריה מרינובה, בעיר רוסה, בולגריה, 9 באוקטובר 2018. רויטרס
פרחים לזכרה של מרינובה בעיר רוסה, אתמול/רויטרס

התובע הכללי של בולגריה, סוטיר צצרוב, אמר היום (רביעי) כי נעצר חשוד ברצח ובאונס של העיתונאית ויקטוריה מרינובה בגרמניה. הוא אמר כי החשוד הוא סברן קרסימירוב, צעיר בולגרי, אך לא מסר פרטים נוספים ואם הרצח קשור לעבודתה של מרינובה בת ה-30. הוא אמר כי בולגריה הוציאה צו מעצר אירופי לקרסימירוב, שנגדו הוגש כתב אישום בהיעדרו.

שר הפנים מלאדן מרינוב אמר כי החוקרים מצאו דגימות DNA על בגדיה ועל גופה של מרינובה, שנרצחה ביום שבת האחרון בעיר רוסה שבצפון בולגריה. "יש ראיות פיזיות הקושרות אותו לרצח", אמר. לדבריו, לחשוד, תושב העיר גם הוא, יש עבר פלילי בגניבת מתכות.

מרינובה אירחה בחודש שעבר תכנית שבה הופיעו שני עיתונאים, שנעצרו בשל עבודתם על חשד להונאה שבה נעשה שימוש בכספים של האיחוד האירופי.

בקהילה הבינלאומית קראו לבולגריה להאיץ את חקירת הרצח. מרינובה היא העיתונאית השלישית שנרצחת ברחבי האיחוד בתוך שנה. אתמול עצרו הרשויות ברומניה אזרח רומני בחשד למעורבות ברצח, אך הוא שוחרר בתוך כמה שעות.

  • עוד באותו נושא:
  • בולגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully