וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רחפן עזר למצוא את הנערה ואת הגבר שאנס וחטף אותה

21.10.2018 / 8:26

רגעי דרמה בבריטניה: נערה בת 16 שהוגדרה כנעדרת צלצלה לתחנת המשטרה, סיפרה שנחטפה ונאנסה אך היא לא ידעה איפה היא נמצאת. רחפן נשלח בעקבות הסבריה הכלליים, מה שהוביל למעצרו של גבר בשנות ה-30 לחייו

Lincolnshire Police

בשנים האחרונות חדרו הרחפנים לחיינו בסערה וכיום אי אפשר להתחמק מהם, במובן הכי מילולי של הביטוי. לפני מספר ימים הם עזרו למשטרה בבבריטניה לאתר נערה שהלכה לאיבוד, נחטפה ונאנסה, ואפשרו לשוטרים להצילה - בזמן שעדיין היתה עם האנס.

זה קרה במחוז לינקולנשייר, הממקום בצפון-מזרח אנגליה. נערה בת 16 דווחה כנעדרת ובעוד שלמשטרה לא היה מושג בנוגע למקום הימצאותה, היא הצליחה ליצור קשר עם תחנת המשטרה ואמרה שהיא נחטפה ונאנסה ונמצאת כרגע עם העבריין, במבנה תעשייתי נטוש עם גדר גבוהה, אך יותר מזה לא ידעה לספר.

עוד ב"אסור לפספס":

לא התלוננה: האישה שרדפה אחרי הגבר שהטריד אותה מינית והכתה אותו
נפתרה התעלומה? "נמצאו שרידים של העיר האבודה אטלנטיס במיקום מפתיע"

גיף רחפן עם ראיית לילה איתר צעירה שנאנסה. Lincolnshire Police, אתר רשמי
ותודה לטכנולוגיה/אתר רשמי, Lincolnshire Police

המשטרה מיד שלחה רחפן עם מצלמה תרמית, שהצליח לאתר את השניים ליד תעלת ביוב בעיירה בוסטון. השוטרים מיד עצרו את הגבר, בשנות השלושים לחייו שצפוי לעמוד למשפט והנערה שבה לחיק משפחתה.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שהמשטרה האנגלית נעזרת ברחפנים כדי למצוא נעדרים - למעשה, מקרה דומה התרחש מספר ימים קודם לכן, כאשר הצליחו לאתר גבר עם דמנציה שהלך לאיבוד בשעות לילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully