וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתה אותן עם בגדי תינוקות: זוג במקסיקו חשוד ברצח של 20 נשים

9.10.2018 / 14:17

גבר ואישה נעצרו בפרבר עני של מקסיקו סיטי כשברשותם נמצאו שרידי גופות, שאותם תכננו להשליך. הם אף מכרו תינוק של אחת הקורבנות, אך המשטרה הצליחה לאתר אותו בחיים. "הוא נראה שמח ממה שעשה", אמר התובע על החשוד

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

זוג נעצר במקסיקו בחשד שרצח כ-20 נשים וביתר את איבריהן - כך מסרו אתמול (שני) הרשויות. התובע הראשי במדינת מקסיקו, אלחנדרו גומז, אמר כי הגבר הודה ב-20 מעשי רצח, אך פירט את זהותן של רק עשר מהן. הזוג נתפס בשבוע שעבר באקטפק, שבפאתיה הצפוניים של הבירה מקסיקו סיטי. הם נמצאו כשהם נושאים איברים בעגלת תינוק. הפרשה גרמה לזעם ציבורי ולהפגנות באקטפק.

התובע אמר כי הגבר נראה גאה במעשיו וכי יש סימנים לכך שהוא סובל מהפרעת אישיות ונוטר טינה לאמו ולבת זוגו לשעבר. "הוא פירט בפנינו את הבגדים שהן לבשו", אמר גומז. "הוא נראה שמח ממה שהוא עשה". חברתו ככל הנראה עזרה לו לפתות את הנשים, אבל ייתכן שהיה לה תפקיד משני.

זוג החשוד ברצח עשרות נשים באזור מקסיקו סיטי אחרי מעצרם, אוקטובר 2018. אתר רשמי
פיתו נשים יחידניות. הזוג החשוד ברצח הנשים/אתר רשמי

המשטרה החלה לעקוב אחרי הזוג בעקבות רישומים טלפוניים על כך שהם היו בקשר עם שלוש נשים נעדרות. ביום חמישי, הם נתפסו על ידי המשטרה כשהם יצאו מבית עם עגלת תינוק שבה שקיות פלסטיק עם איברים מבותרים. הם התכוונו להשליך אותם במקום סמוך. המשטרה איתרה שרידי גופות נוספים בשני בתים אחרים, אך אמרה כי האיברים שאיתרה היו במצב כה גרוע, כך שיהיה צורך בבדיקות פורנזיות כדי לזהות את הקורבנות.

התובע המחוזי אמר כי הגבר, שזוהה כחואן קרלוס, הודה כי הוא תקף מינית חלק מהקורבנות בטרם רצח אותן. רובן היו אימהות יחידניות, והזוג פיתה אותן עם הצעות לבגדי תינוק זולים. הזוג גם הודה שהוא מכר תינוק בן שנתיים של אחת האימהות לזוג אחר. התינוק נמצא והזוג השני נעצר.

בשנים האחרונות נרצחו נשים רבות במדינת המחוז מקסיקו, הגובלת בבירה מקסיקו סיטי ממזרח, מצפון וממערב. בין ינואר לאפריל השנה, נעלמו בה 395 איש, בהם 207 נשים. רוב המקרים התרכזו באזורים אלימים, הנשלטים על ידי קרטלי סמים וכנופיות פשע.

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully