וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: אין לי כוונה לפטר את סגן התובע הכללי

8.10.2018 / 19:14

רוד רוזנשטיין, המפקח על חקירת המעורבות הרוסית, התלווה לנשיא בדרכו לפלורידה, ברקע דיווחים על הדחה אפשרית. לדברי הנשיא, היחסים בין השניים טובים. "למדתי להכיר אותו"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (שני) כי אין לו כוונה לפטר את סגן התובע הכללי רוד רוזנשטיין, שאחראי מטעם משרד המשפטים על חקירת התובע המיוחד בחשד להתערבות רוסיה בבחירות לנשיאות 2016.

מאז החודש שעבר עלו ספקולציות שלפיהן טראמפ עלול לפטר את רוזנשטיין, שאותו הוא מרבה לתקוף בציוציו בטוויטר, אחרי שבניו יורק טיימס דווח כי הוא הטיל ספק בכשירות הנשיא לתפקיד והציע להקליט בחשאי שיחות עמו. רוזנשטיין הכחיש את הדיווח ואמר כי הוא "לא מדויק ולא נכון עובדתית". בדיווח נאמר כי בעוד שסגן התובע הכללי אמר זאת בשל החשש מהשלכות הכאוס בממשל, אף אחת מהצעותיו לא נשאה פרי.

נשיא ארה"ב טראמפ בעצרת בחירות בקנזס, 7 באוקטובר 2018. רויטרס
מכנה את החקירה נגד ממשלו ציד מכשפות. טראמפ/רויטרס

טראמפ נשאל בדרכו לפלורידה אם יש לו כוונה לפטר את רוזנשטיין, והשיב: "לא, אין לי". סגן התובע הכללי התלווה אל טראמפ במטוס הנשיאותי בדרך לאורלנדו, שם ייפגש טראמפ עם מפקדי משטרה. לדבריו טראמפ, היחסים בין השניים טובים. "לא הכרתי את רוד לפני, אבל למדתי להכיר אותו ואני מסתדר עמו היטב", אמר הנשיא לכתבים.

רוזנשטיין מפקח על החקירה במקומו של התובע הכללי ג'ף סשנז, שפסל את עצמו ממנה בשל קשריו עם מוסקבה בעת קמפיין הבחירות ב-2016. רוסיה מכחישה כי היא התערבה בבחירות וטראמפ טוען כי מדובר ב"ציד מכשפות" מאחר שלא היה שום שיתוף פעולה בין הקמפיין שלו לבין מוסקבה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סגן התובע הכללי של ארה"ב, רוד רוזנשטיין, במסיבת עיתונאים, 13 ביולי 2018. רויטרס
הכחיש דיווחים שהקליט את הנשיא. רוד רוזנשטיין, יולי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully