וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יהיה מפכ"ל המשטרה הבא? המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

10.10.2018 / 14:00

שני הפעוטות שנספו בשריפה בביתר עילית מובאים למנוחות, השלבים האחרונים למינוי המפכ"ל הבא, ניקי היילי עוזבת את התפקיד, ההנחיות החדשות לחיילים לשימוש ברשתות החברתיות ומה מצבו של הקולנוע הישראלי?

צילום:רוני כנפו, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

אסון בביתר עילית. לא רק שני ילדים שניספו גם דרמה של הצלת ילדים מתוך האש ממש בידי אזרחים שחלקם טוענים שהכבאים לא הגיעו מספיק מהר. מאיה הורודינצ'אנו דווחה מהזירה.

מי יהיה מפכ"ל המשטרה הבא? המרוץ לתפקיד מגיע לישורת האחרונה. כתב המשטרה אבי אשכנזי עם הפרטים.

נמשך המצוד אחר המחבל שרצח שני בני אדם באיזור התעשייה ברקן. אמיר בוחבוט הפרשן הצבאי עם הפרטים.

הבחירות המקומיות יתקיימו בסוף בחודש. אסף זמיר המתמודד על התפקיד בתל אביב התראיין באולפן ויסביר למה הוא מתאים להחליף את חולדאי.

ביום שאחרי התפטרות השגרירה באו"ם ניקי היילי. הכתב בוושינגטון עמרי נחמיאס הביא את התגובות.

לא התאוששו מפלורנס ו"מייקל" מגיע. הוריקן בדרגה 4 צפוי להכות בצפון פלורידה בשעות הקרובות. כתבת CNN נטשה צ'ין דווחה מפנמה ביץ' פלורידה.

לראשונה מזה עשור חלה ירידה במכירות הכרטיסים לסרטים בישראל, ד"ר אבנר שביט מבקר הקולנוע של וואלה תרבות עם הנתונים לקראת יום הקולנוע הישראלי בשבוע הבא.

צה"ל מתקשה להתמודד עם הרשתות החברתיות כבר מזמן ועכשיו הוראות חדשות לחיילים וכנראה עוד הסתבכות. מייקי לוי עורך וואלה טק עם הפרטים.

האם הטיול לדרום אמריקה יהיה זול יותר? זיו ריינשטייין עורך וואלה תיירות על טיסה ישירה מתל אביב היישר לסאו פאולו בקרוב.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully