וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגיד חדש וסקר בחירות בתל אביב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

9.10.2018 / 14:00

צלמים: רוני כנפו, שי מכלוף, שלומי גבאי עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

רה"מ ושר האוצר הכריזו בשידור חי על פרופ' אמיר ירון נגיד חדש לבנק ישראל שיחליף את הנגידה קרנית פלוג. פרופ' ירון
חוקר ומרצה בארה"ב.

נמשך המצוד אחר המחבל שביצע את הפיגוע בברקן: הלילה ביצע צה"ל פעילות בכפר שוויכה ממנו יצא המחבל, פרשן וואלה! NEWS לענייני צבא אמיר בוחבוט ידווח על מבצע המעצרים ועל המאמצים לתפוס את המחבל. ובגזרת הדרום נמשכים האריעים האלימים על הגדר בכל לילה - כתב וואלה! NEWS בדרום יניר יגנה דיווח על המתיחות.

פחות מחודש לבחירות ברשויות המקומיות, תל אביב בוחרת: סקר שנערך עבור וואלה! NEWS על ידי מכון המחקר פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר בדק מי מהמועמדים לראשות העיר תל אביב מוביל בבחירות וכמה מתלבטים? דנה ירקצי כתבת וואלה! NEWS בתל אביב דיווחה.
יואב איתיאל כתב וואלה! NEWS בצפון על הניסיונות להוציא את האלימות מהבחירות במגזר הערבי בעקבות שורה של מקרי אלימות קשים שהיו שם לאחרונה.

כוננות סופת מייקל: ההוריקן מייקל צפוי לפגוע בחוף הדרום מזרחי של ארה"ב מחר ובפלורידה כבר נערכים. שרית גוטמן, תושבת טמפה פלורידה מספרת מטמפה על ההנחיות לתושבים ועל ההנחיות.

וואטסאפ מכניסה פרסומות: זה הולך לעצבן לא מעט משתמשים, וואטס אפ מכניסה פרסומות לאפליקציה הפופולרית. מייקי לוי, עורך וואלה! TECH עם הפרטים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully