וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד נמשך: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

8.10.2018 / 14:00

נמשך המצוד אחר המחבל שרצח את קים לבנגרונד יחזקאל וזיו חג'בי, ניצולת הפיגוע שחזרה היום את האירוע, פרשת ההברחה של נשיא לשכת עורכי הדין

צילום: שלומי גבאי, שי מכלוף, יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

יותר מיממה אחרי הפיגוע באיזור התעשייה ברקן המרדף אחרי הרוצח פלסטיני נמשך. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם העדכון. מאיה הורודינצ'אנו על הבוקר שאחרי באיזור התעשייה ברקן.

יממה אחרי, שרה ואטורי שנפצעה בפיגוע משחזרת היום את רגעי האימה. הכתב שלומי גבאי שמע אותה בבית החולים בילינסון.

אמש הובאה למנוחות קים לבנגרונד יחזקאל בת 28 מראש העין, אם לתינוק. מאות ליווו אותה למנוחות ,הכתב אור רביד שוחח עם בני משפחתה.

הובא למנוחות זיו חג'בי מראשון לציון, אב לשלושה שהיה אמור לחגוג בים שישי את יום הולדתו ה-35.
יניר יגנה דווח מבית העלמין בניר ישראל .

נשיא לשכת עורכי הדין אפי נווה הסתבך בהברחת נוסעת בנמל בן גוריון והסערה במערכת המשפט גדולה. האם האיש שממנה שופטים בישראל יכול להמשיך לעשות זאת?
כתב המשפט דניאל דולב עם הפרטים.

נדמה שאין אשה שלא מכירה את ויקטוריה'ס סיקרט . בחודש הבא תתקיים תצוגת אופנה של המותג ומכירת הכרטיסים אליוה החלה. גל סלונימסקי מוואלה אופנה עם הפרטים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully