וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע רצחני באזור התעשייה ברקן: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

7.10.2018 / 14:00

נמשך המצוד אחר המחבל שרצח שני עובדים במפעל באזה"ת ברקן, רה"מ נתניהו ידון עם הנשיא פוטין בהמשך התיאום הבטחוני, החל משפטה של שרה נתניהו בתיק 1000, למרות המחאות אושר מינויו של השופט קבנאו והמעצבים הישראלים שהשתתפו בשבוע האופנה לכלות בניו יורק.

צילום:שלומי גבאי, רוני כנפו, שי מכלוף,יותם רונן רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:


הבוקר נכנס מחבל פלסטיני בשערי מפעל קבוצת אלון שבאיזור התעשייה ברקן שבשומרון וירה למוות בשניים מעובדי המפעל, ופצע עובדת נוספת. הכתב לענייני משטרה אבי אשכנזי עם הפרטים מהזירה, הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט על המצוד אחר המחבל ואור רביד בעדכון על מצב הפצועה.

הכתבת המדינית טל שלו על ישיבת שרי הליכוד וישיבת הממשלה היום ועל פגישתם הצפויה של ראש הממשלה נתניהו עם נשיא רוסיה פוטין להמשך התיאום הבטחוני.

בשעה זו נפתח משפטה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו בתיק המעונות. הכתב לענייני משפט דניאל דולב דווח.
הפרשן אמיר אורן על פרישתם של שניים מעורכי דינה של נתניהו מייצוגה בתיק.

למרות הטענות לתקיפה מינית: השופט ברט קבנאו הושבע כשופט בית המשפט העליון כשברקע מחאה של מאות שיצאו לרחובות. הפרטים בכתבה של סיגל סיריוס.

כשבועיים לאחר התאונה בה נהרג ארי נשר ז"ל ואחד המעורבים בה, הנער שרכב עם נשר, טרם נחקר. עורך הדין דניאל חקלאי, פרקליטה של משפחת הנער, התראיין בנושא.

נוכחות מרשימה למעצבים הישראלים בשבוע האופנה לכלות שנערך בניו יורק. גל סלונימסקי מוואלה אופנה על הגלאם הישראלי.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully