וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת הסינית נעלמה. אחרי חודשיים, היא התנצלה על "פשעיה" ממקום מעצרה

השחקנית פאן בינג בינג לא נראתה מאז 1 ביולי והיא ככל הנראה מוחזקת במקום סודי כחלק ממאבק הרשוית בהעלמות מס. היא נקנסה בכ-129 מיליון דולר ופרסמה בקשת מחילה ברשת החברתית. "אני מקבלת לחלוטין את העונשים"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק
סטייל ID - פאן בינגבינג. GettyImages
כיכבה בסרטי איירון מן ואקס מן. פאן/GettyImages

כוכבת העל הסינית פאן בינג בינג נקנסה בכ-883 מיליון יואן - כ-129 מיליון דולר - בשל העלמת מס ועבירות אחרות שבהן הורשעה - כך הודיעו היום (רביעי) הרשויות במדינה, כחודשיים אחרי שהשחקנית המפורסמת נעלמה.

פאן, אחת משיאניות השכר בסין, פרסמה התנצלות ארוכה ברשות החברתיות ובסוכנות הידיעות הרשמית שינחואה דווח כי לא ייפתחו נגדה הליכים פליליים אם תשלם את הקנסות בזמן.

הרשויות הורו לפאן ולחברות שבבעלותה לשלם את הסכום הענק במסים, בקנסות ובעונשים אחרים. השחקנית בת ה-37, שכיכבה בין היתר בסרטי אקס-מן ואיירון מן, לא נראתה בציבור מאז 1 ביולי. מיקומה לא ידועה, אך לפי דיווחים שונים, היא מוחזקת במעצר סודי.

חוזי "יין-יאנג"

"אני סובלת באופן חסר תקדים לאחרונה", כתבה פאן בחשבון הוויבו, המקבילה הסינית לטוויטר, שלה. "אני כל כך מתביישת במה שעשיתי. אני מתנצלת בכנות בפני כולם. אני מקבלת לחלוטין את העונשים, בהתאם לחוק, אחרי חקירת רשויות המס. אני אמלא את ההוראה, אעשה כל שביכולתי להתגבר על הקשיים, אאסוף את הכסף ואשלם מסים וקנסות".

היא גם שיבחה את המפלגה הקומוניסטית השלטת. "ללא המדיניות הטובה של המפלגה ושל המדינה, וללא אהבת העם, לא הייתה פאן בינג בינג", כתבה השחקנית, שגם הסוכן שלה נעצר לחקירה.

פאן נעלמה כחלק מחקירת הרשויות את דיווחי השכר של ידוענים במדינה, הנוהגים לחתום על "חוזי יין-ויאנג" - באחד מהם יש את השכר האמתי שאותו הם מרוויחים, ובשני מצוינים מספרים נמוכים יותר, המוגשים לרשויות המס. בעבר נמסר מהאולפנים של פאן, שלפי פורבס הרוויחה בשנה שעברה כ-43 מיליון דולר, כי היא מעולם לא חתמה על חוזי "יין-יאנג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully