וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילי ה-S 300 בסוריה וטראמפ מחקה מתלוננת: מהדורת וואלה! NEWS

הילה קובו

3.10.2018 / 14:00

עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

רוסיה הודיעה אמש כי השלימה את העברת מערכת טילי ה-S300 לסוריה. אמיר בוחבוט, פרשן וואלה! NEWS לענייני צבא, על המשמעויות לצה"ל ועל המרוץ המתחמם לרמטכ"לות.

ביקור הקאנצלרית: הערב תנחת בישראל קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל לביקור בן 24 שעות ובמרכזו מפגש בינממשלתי, פגישה עם ראש הממשלה נתניהו, וקבלת תואר ד"ר לשם כבוד מטעם אוניברסיטת חיפה. טל שלו הכתבת המדינית של וואלה! NEWS מדוווחת על ביקור הבזק.

הנשיא טראמפ חיקה את המתלוננת נגד השופט קוואנו: אחרי שהגיב ברגישות לעדותה בפני הסנאט אמש בעצרת בחירות במיסיסיפי חיקה הנשיא את כריסטין בלייזי פורד, חיקוי משפיל במיוחד והקהל צחק. עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS מדווח על האירוע ועל תחקיר הניו יורק טיימס לפיו טראמפ עזר להוריו להתחמק מתשלום מיסים בהיקף של מיליונים.

האסון באינדונזיה: מערכת התראה שהייתה במקום פעלה, אבל השלטונות לא העבירו את ההתראה לתושבים. חמישה ימים אחרי הצונאמי ורעידת האדמה - הזעם של הניצולים הולך וגובר על אופן התמודדות הרשויות עם המחסור במים נקיים, מזון, דלק ותרופות. כתב CNN מדווח מזירת האסון למהדורה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully