וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדמה מקודשת": שיר גזעני של נערה גרם לסערה בגרמניה

מרי מולר, בתה של חברת פרלמנט מהימין הקיצוני, זכתה לתמיכת הקהל בתחרות שירה, אולם נפסלה על ידי המארגנים בשל שורות שנויות במחלוקת נגד מהגרים. "אדם שהגיע מרחוק לקח אישה באמצעות סכין"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בתה של פוליטיקאית מהימין הקיצוני בגרמניה גרמה לסערה כשהשתתפה בתחרות שירה והתבטאה בגזענות נגד מהגרים. מרי מולר בת ה-14, בתה של ניקול הוכסט מ"אלטרנטיבה לגרמניה" (AfD), הופיעה בפני כמאה איש באירוע בעיר שפייר שבדרום-מערב המדינה.

על אף שזכתה במחיאות הכפיים החזקות ביותר, המארגנים פסלו אותה ובחרו במועמד אחר, שזכה לקריאות בוז מצד חלק מהקהל באירוע שבכלל היה חלק מיוזמה למאבק נגד הגזענות שאותו אירחה מועצת הנוער של העיירה.

מולר לא הורשתה להשתתף בטקס וראשת העיר מוניקה קאבס, מהמפלגה הנוצרית-דמוקרטית (CDU) השמרנית, האשימה אותו בניצול התחרות לקידום המפלגה של אמה, שתמכה בבתה ופרסמה תמונות של גרפיטי שרוסס על ביתה. "הנאצים המודרנים מרססים בתים של אנשים אחרים", היא כתבה.

כרזת בחירות של מפלגת אלטרנטיבה לגרמניה בפרבר של העיר דויסבורג, ספטמבר 2017. רויטרס
כרזת תמיכה ב"אלטרנטיבה לגרמניה" בדויסבורג לפני הבחירות אשתקד/רויטרס

מילות השיר השערורייתי כללו את השורות הבאות: "אדם שהגיע מרחוק נפל לידיהם של סוחרים, ללא דרכון או טלפון נייד. הוא הגיע לאדמה הגרמנית המקודשת שלנו, מאחר שהוא לא הצליח להשיג אישה, הוא עשה זאת באמצעות סכין".

גרמניה עדיין סוערת מאז רצח של תושב העיר קמניץ בידי שני מהגרים בחודש אוגוסט, שהוביל להפגנות גדולות של הימין הקיצוני ולחשש מהתחזקות הקיצוניים. "אלטרנטיבה לגרמניה" נכנסה לפרלמנט לראשונה בשנה שעברה, כשזכתה ב-12.6% מהקולות וביותר מ-90 מושבים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אמה של הנערה: נאצים מודרנים ריססו את הבית שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully