וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת השבת של נתניהו בניו יורק: שירי מימון שרה, רגב וקרא שיבחו את הנאום

טל שלו, שליחת וואלה! NEWS עם פמליית רה"מ

29.9.2018 / 6:55

בשולי עצרת האו"ם בניו יורק התכנסה פמליית ראש הממשלה לקבל יחדיו את השבת. שירי מימון, שמככבת בימים אלה במחזמר שיקגו בברודווי, הצטרפה ושרה את "ירושלים של זהב". השרים מירי רגב ואיוב קרא ניצלו את ההזדמנות לחלוק שבחים לנתניהו ורעייתו

צילום: טל שלו

פמליית ראש הממשלה ערכה אמש (שישי) קבלת שבת בניו יורק אליה הצטרפה שירי מימון, שמככבת בימים אלה במחזמר שיקגו בברודווי. ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר על נאומו אתמול בעצרת הכללית של האו"ם ואמר כי "מה שבטוח זה גבה מחיר ממיתרי הקול שלי ויש פה מישהי שיכולה למלא את מקומי מצוין". מימון, מצדה, סיפרה על התגובות החמות שהיא מקבלת מישראלים בניו יורק בעקבות ההופעות שלה, וכן חילקה מילות שבח לנתניהו ורעייתו שרה. "אין אושר גדול מזה ואין אהבה גדולה מזה", אמרה. לסיום, היא שרה את השיר "ירושלים של זהב".

לאחר הקידוש שנשא שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, וברכת "המוציא" על החלה שנשא הקונסול הישראלי בניו יורק דני דיין, גם השרים מירי רגב ואיוב קרא, שהצטרפו לפמליית ראש הממשלה לניו יורק, ביקשו לשאת דברים וניצלו את ההזדמנות לחלוק שבחים לנתניהו ורעייתו. תחילה דיברה רגב, שאמרה כי "להיות יחד איתכם באו"ם זה היה מבחינתי אירוע מרגש משמח. ראש הממשלה אנחנו גאים בך, אוהבים אותך, אנחנו שמחים שאתה ראש הממשלה שלנו, ששומר על האינטרסים הלאומיים שלנו. זו גאווה ומרגש לשמוע אותך".

קבלת שבת בשולי עצרת האו"ם בניו יורק - ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה והזמרת שירי מימון 28 בספטמבר 2018. טל שלו, מערכת וואלה!
קבלת השבת, הלילה/מערכת וואלה!, טל שלו

רגב המשיכה ובירכה גם את הגברת נתניהו: "תודה רבה לך על הרגישות שלך ועל הדרך שאת מובילה עם ראש הממשלה. אני יודעת שזה לא קל ולא פשוט, אבל ביחד אתם זוג מנצח ומשפחה מנצחת. תודה רבה לכם על הגאווה שאתם עושים לנו ועל הזכות שניתנה לנו להיות באירוע המרגש הזה". זו לא הפעם הראשונה שרגב חולקת מחמאות בפומבי לראש הממשלה: בינואר האחרון, בפתח ישיבת הממשלה, בירכה את נתניהו על ביקורו המוצלח בהודו ואמרה שהוא "מנהיג גדול" שהתקבל בהודו כ"מלך".

לבסוף הצטרף השר קרא וסיפר כי היה לצדו של ראש הממשלה בפגישות לצד מנהיגים מהמזרח התיכון. לדבריו, "המנהיגים הסתכלו עליו בהערצה, באווירה שהוא כאילו המנהיג שלהם. מצפים לו, רוצים אותו, הוא חלק אינטגרלי מהעשייה במזרח התיכון. אני לא אומר את זה מהשפה לחוץ - רואים את זה בתנועות ובשפה הגוף - הוא נערץ על ידי מנהיגים במזרח התיכון. זה לא מובן מאליו ולא היה את זה לאף אחד. אני גאה להיות לידך ואני גאה בעשייה שלך. רואים שזה עבר כל גבול מבחינה טופוגרפית ומבחינה האנושית וכל מה שסובב את ישראל ואנחנו גאים בך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קבלת שבת בשולי עצרת האו"ם בניו יורק - ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה והזמרת שירי מימון 28 בספטמבר 2018. טל שלו, מערכת וואלה!
פמליית ראש הממשלה בקבלת שבת, הלילה/מערכת וואלה!, טל שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully