וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ינאם באו"ם, סופה בכרתים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

27.9.2018 / 14:00

ראש הממשלה ויו"ר הרש"פ ינאמו היום בעצרת האו"ם, סופת הוריקן מתקרבת לכרתים והתיירים הישראלים נערכים, קדחת הנילוס המערבי מתפשטת, עדות בקונגרס נגד קבנאו ואליפות הטאקי בבאר שבע

צילום: רויטרס, יותם רונן עריכת וידאו:נועה לוי

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

ארי נשר, הנער בן ה-17 שנפגע בתאונת הפגע וברח בתל אביב השבוע נפטר מפצעיו. אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה עם הפרטים.

הבוקר נערך דיון בהארכת מעצרו של העיתונאי הספרדי חוליו דה לה גווארדיה שחשוד בדריסתו למוות של חיים טוקצ'ינסקי ז"ל בירושלים בשבוע שעבר.

תמיכה ברעיון שתי המדינות מצד הנשיא טראמפ, אחר כך הסתייגות אופיינית, פגישה של נתניהו עם נשיא מצרים ומה יהיה הפעם הגימיק בנאום ראש הממשלה הערב? טל שלו, שליחת וואלה! NEWS לעצרת האו"ם דווחה.

גם אבו מאזן צפוי לנאום הערב, כשבינתיים המתיחות בשטח רק עולה. אבי יששכרוף, הפרשן לענייני ערבים, על הנאום הצפוי של המנהיג הפלסטיני.


סופת ההוריקן זורבה מתחזקת והיא מתקרבת לכרתים. על פי התחזיות משבי הרוח יגיעו אפילו ל-140 קמ"ש וזה קורה בעיצומה של חופשת סוכות של הישראלים. יערה די סגני שנמצא בהרסוניסוס ועופר פיפר שבדרכו לחופשה משפחתית באזור התראיינו.

אם גם אתם נעקצתם לאחרונה מיתושים יותר מהרגיל אתם לא מדמיינים, לא רק שיש יותר יתושים אלא שהמשרד להגנת הסביבה הגדיר אתמול את האיזורים בארץ שנתגלו בהם יתושים נגועים בקדחת הנילוס המערבי.
רויטל בלומנפלד, הכתבת לענייני בריאות, עם הפרטים.

המתלוננת נגד המועמד של הנשיא טראמפ לבית המשפט העליון תעיד היום מול הסנאט ותטען כי ברט קבנאו תקף אותה מינית.
עמרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון, על המינוי שמסתבך.

היום הוא יומם האחרון של מוקדמות אליפות הטאקי במוזיאון הילדים הלונדע בבאר שבע, זה קורה בפעם השלישית, אבל השנה זו שנה מיוחדת כי מציינים בה 35 שנים למשחק הקופסא הישראלי המצליח. חיים שפיר, ממציא המשחק התראיין באולפן.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully