וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה אם עדיין לא חול המועד? יותר ממאה אלף יצאו לטייל

22.9.2018 / 16:42

מזג האוויר והגשר שבין יום הכיפורים לחג הסוכות הוציא את הישראלים מהבתים, שהעדיפו לבלות את היום בחיק הטבע. בין האתרים הבולטים: עין גדי, קיסריה והבניאס. ומה התחזית הצפויה לחג ולחול המועד? כל הפרטים

מטיילים ראש השנה רוחצים בכנרת. רשות הכנרת, רשות הטבע והגנים
עשרות אלפים בכנרת, היום/רשות הטבע והגנים, רשות הכנרת

חול המועד סוכות עוד לפנינו, אך הגשר בין יום הכיפורים לסוכות וכן מזג האוויר הנוח יחסית הוציא אל חיק הטבע מאות אלפי ישראלים. במהלך היום (שבת) פקדו מבקרים רבים את שמורות הטבע וא יערות קק"ל ברחבי הארץ.

מרשות הטבע והגנים נמסר כי כמאה אלף מטיילים הגיעו לשמורות הטבע הגנים הלאומיים. בית האתרים הבולטים היו הגנים הלאומיים: אשקלון, קיסריה, ירקון תל אפק וגן השלושה. בין שמורות הטבע שהיו עמוסות היום במטיילים ניתן למנות את עין גדי הסמוכה לים המלח, וכן הנחלים שניר והבניאס בצפון הארץ.

מטיילים רוחצים בגן לאומי חורשת טל, 25 באוגוסט 2018. פארס דעבול , רשות הטבע והגנים, רשות הטבע והגנים
מטיילים בחורשת טל/רשות הטבע והגנים, פארס דעבול , רשות הטבע והגנים

מחדר הבקרה של רשות הכנרת נמסר כי עד לשעות אחר הצהריים פקדו כ-14 אלף נופשים את חופי האגם. בשל תפוסה מלאה חניון חוץ צאלון נסגר ונפתח לסירוגין.

בחופי תל אביב-יפו, התקיים פסטיבל הספורט הימי הגדול בישראל - Sail Tel Aviv- yafo שכלל מגוון רחב של תחרויות ופעילויות ספורט ימיות עבור הקהל הרחב. שיאם של האירועים היה משט הראווה המסורתי, בו השתתפו למעלה מ-200 כלי שייט מסוגים שונים, שהפליגו למול חופי תל אביב-יפו במהלך שעות הצהריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גודד תמרים בזמן שרב בקיבוץ עין גדי. עומר מירון
עין גדי/עומר מירון

ריבוי המטיילים שיצאו היום לחיק הטבע הוא רק טעימה לקראת חול המועד סוכות, בו צפויים רבבות לפקוד את השמורות והגנים. אסף רייצפלד, החזאי התורן בשירות המטאורולוגי, מציין כי מזג האוויר הצפוי בימים הקרובים "צפוי להיות רגיל לעונה", וכי בימים הקרובים יהיה נאה ללא שינוי בטמפרטורות. הוא אף הזהיר מפני רוחות חזקות - מה שעשוי להשפיע על אלו שיבחרו לבלות בחופי הים.

מתרחצים בחוף תל ברוך, תל אביב, 9 ביוני 2017. ראובן קסטרו
חופי תל אביב/ראובן קסטרו

כך, ביום ראשון, שני ושלישי צפוי להיות מעונן חלקית עד נאה, ללא שינוי של ממש בטמפרטורות. ביום רביעי יהיה מעונן חלקית עד בהיר, עם ירידה קלה בטמפרטורות, בעיקר בהרים ובפנים הארץ. מידות החום הצפויות להלילה ומחר: ירושלים 18-29, ת"א 22-29, חיפה 22-28, צפת 17-28, קצרין 18-33, טבריה 23-36, נצרת 21-29, עפולה 19-34, בית שאן 23-36, לוד 22-31, אשקלון 23-29, עין גדי 28-36, באר שבע 19-33, מצפה רמון 17-29, אילת 25-37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully