וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהגים "הבריאו": תנועת הרכבות תשוב לסדרה

18.9.2018 / 8:40

בעקבות הצהרתם של עשרות נהגים על מחלה, רכבת ישראל השביתה נסיעות רבות ביומיים האחרונים. לאחר סבב דיונים ממושך במהלך הלילה הגיעו הנהלת הרכבת וועד העובדים להסכמה ותנועת הרכבות חודשה

קו רכבת חדש - ראש הממשלה בטקס פתיחת מסילת השרון: "אנחנו מחברים את ההווה אל העתיד". ניב אהרונסון, מערכת וואלה!
רכבת ישראל חזרה לעבוד/מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

תנועת הרכבות תשוב היום (שלישי) לסדרה לאחר שנהגי רכבת ישראל פתחו במוצאי שבת בשביתה בטענה כי הם "חולים". במהלך הלילה נערכו דיונים בין הנהלת הרכבת לוועד העובדים שבסופה הגיעו להסכמות לפיהן הצדדים ייכנסו למשא ומתן בתחילת חודש אוקטובר.

שביתה זאת החלה במוצאי שבת, כשנהגים ממסלול באר שבע-דימונה הודיעו על מחלה ולא הגיעו לנסיעות. על פי רכבת ישראל משמעות ההודעות על מחלה היא השבתה בפועל. עם הפעלת הנהגים הכוננים ולאחר הערכת מצב ברכבת, הוחלט על סגירת קווי רכבות סדירות.

מהנהלת רכבת ישראל נמסר אתמול כי "לא יהיה מנוס גם היום מביטול עשרות רכבות נוסעים, החל מהשעה הקרובה. לאחר שאתמול בוטלו 13 רכבות".

עוד בוואלה! NEWS
מקור אמריקני: סוריה הפילה בשוגג מטוס רוסי בעת תקיפת ישראל
כוננות ביטחונית - והתחזית לצום: המדריך המלא לקראת יום כיפור
מלחמת הסחר: ארה"ב מטילה מכסים על סחורות מסין בהיקף 200 מיליארד דולר

שיבושים בתנועת הרכבות, 12 באוגוסט 2018. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
שיבושים בתנועת הרכבות/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה

חברי וועד עובדי הרכבת התייחסו אתמול להחלטת הנהלת הרכבת לבטל את הקווים ואמרו כי על מנת להפעיל את הקווים המדוברים נדרשים רק ארבעה נהגים בעוד ברכבת ישראל יש ברכבת ישראל יש 300 נהגי קטר. "האם באמת יש צורך להשבית רכבות נוסעים? או שאולי זו רק הדרך של הנהלת הרכבת שוב, להסית את האש מכשלונותיה אל עבר העובדים והוועד?"

בנוסף ביקשו בוועד כי "אנו רוצים לחזור ולהבהיר כי וועד העובדים לא נתן שום הנחיה ארגונית לעובדים 'להתחלות' או לנקוט בעיצומים. ראוי שהנהלת הרכבת תבדוק את עצמה ותפסיק להטיל בנו רפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully