וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: שני סועדים בעיר שבה הורעל סקריפל פונו לבית חולים

16.9.2018 / 22:45

המשטרה בעיר סולסברי סגרה מסעדה ורחובות סמוכים בעקבות תקרית שבה נפגעו גבר ואישה, אחד מהם אזרח רוסיה. עם זאת, המשטרה הבהירה כי הם נפגעו מגז העצבים נוביצ'וק, שפגע בסקריפל ובתו, ועדיין לא ברור אם זו הייתה הרעלה מכוונת

שוטרים בריטים ליד בית המרגל הרוסי סרגיי סקריפל בסולסברי ב-19 ביולי 2018. רויטרס
שוטרים מחוץ לביתו של סקריפל בסולסברי, מרץ/רויטרס

שני אנשים חלו אחרי שסעדו במסעדה בעיר סולסברי, שבה הורעל במרץ האחרון המרגל הרוסי לשעבר סרגיי סקריפל ובתו - כך מסרה הערב (ראשון) המשטרה. המשטרה הבהירה כי החומר הלא מזוהה, שאליו לפי החשד נחשפו, אינו נוביצ'וק, גז העצבים ששימש לניסיון החיסול של סקריפל. עוד נמסר כי לא ברור אם הייתה זו הרעלה מכוונת.

לפי המשטרה במחוז ווילשר, המשטרה הוזעקה על ידי שירותי הרפואה למסעדת "פרצו" בסביבות השעה 18:45 לפי שעון מקומי. זאת בעקבות "תקרית רפואית שבה היו מעורבים גבר ואישה". בסקיי ניוז דווח כי אחד מהשניים הוא אזרח רוסיה, אך זהותו לא ידועה.

המשטרה מסרה עוד כי היא סגרה את המסעדה ואת הכבישים הסמוכים כאמצעי זהירות, בזמן שהשוטרים פועלים בזירה ומנסים לקבוע את נסיבות המקרה ואת אופי הפגיעה בזוג, שהועבר לבית חולים בעיר לקבלת טיפול רפואי.

מוקדם יותר החודש זיהו הרשויות בבריטניה שני אזרחים רוסים שאותם האשימה בניסיון החיסול של סקריפל ובתו. בקרמלין דוחים כל מעורבות בפרשה, שגרמה למשבר ביחסים בין לונדון למוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully