וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: כותבת הבלוג "איך להרוג את הבעל שלך" מואשמת ברצח בעלה

הסופרת ננסי קמפטון ברופי מואשמת שירתה בבן זוגה ב-27 השנים האחרונות, כמה שנים אחרי שתיארה בבלוג שלה את מחשבותיה על רצח. "לכל אחד יש פוטנציאל לעשות זאת אם דוחקים אותו מספיק לפינה"

אורגון. אתר רשמי
ננסי קמפטון ברופי/אתר רשמי

סופרת אמריקנית, שכתבה בלוג ששמו "איך לרצוח את בעלך", מואשמת ברצח בעלה. ננסי קמפטון ברופי, בת 68, נעצרה בשבוע שעבר בחשד שהרגה את בעלה ב-27 השנים האחרונות. הרצח אירע ביוני, במכון הקולינרי של אורגון.

בן זוגה, דניאל ברופי, היה שף מוכר בן 63. הוא היה לבדו במטבח כשהוא נורה ב-2 ביוני. למחרת, היא כתבה בפייסבוק: "יש לי חדשות רעות לספר. בעלי וחברי הטוב ביותר, השף דן ברופי, נהרג אתמול בבוקר. עבור אלו הקרובים אליי וחשים צורך להתקשר, אתם צודקים, אבל אני מתקשה להסתכל על דברים בהיגיון עכשיו".

ביום שישי הודיע התובע המחוזי של מולטנומה, רוד אונדרהיל, על כך שחבר המושבעים האשים את קרמפטון ברצח בן זוגה. עורכת דינה של קרמפטון לא הגיבה לפניות בנושא.

עוד ידיעות מהעולם
האישה שטוענת כי מועמד טראמפ לעליון תקף אותה מינית נחשפת: "הצמיד אותי למיטה"

"קל יותר לייחל למוות מאשר להרוג"

קרמפטון, שחיברה כמה רומנים, כתבה בבלוג ב-2011: כסופרת רומנים, העברתי זמן רב במחשבה על רצח, ולכן גם על הליכים משטרתיים. אחרי הכול, אם הרצח אמור לשחרר אותי, אני לחלוטין לא רוצה לבלות זמן בכלא. ורק בשביל הפרוטוקול, אני לא אוהב סרבלים וכתום הוא לא הצבע שלי".

עוד היא כתבה: "הגעתי למסקנה שקל יותר לייחל למותם של אנשים מאשר להרוג אותם. אני לא רוצה לדאוג בנוגע לדם ולשאריות מוח על הקירות שלי. ובאמת, אני לא טובה בלזכור שקרים. אבל מה שאני יודעת לגבי רצח, זה שלכל אחד יש פוטנציאל לעשות זאת אם דוחקים אותו/אותה מספיק לפינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully