וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים ברכבת ומופע לזכרו של פרישר גוטמן: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

יעקב אילון

17.9.2018 / 14:00

עריכה: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

שיבושים ברכבת: רכבת ישראל מבטלת 30 קווים בעקבות הודעת נהגים על מחלה. בהודעת ועד הרכבת נאמר כי ההנהלה מסיתה את האש מהכשלונות שלה אל העובדים.

אלפים הגיעו הלילה לבית העלמין בכפר עציון ללוות למנוחת עולמים את ארי פולד ז"ל שנרצח אתמול בפיגוע בצמת גוש עציון בזמן שערך קניות לקראת יום הכיפורים. "אשמור על ילדינו, מלא את חלקך ושמור עלינו מלמעלה", ספדה לו אלמנתו מרים. להלוויה הגיע גם שגריר אר"הב בישראל, דיוויד פרידמן. כתבנו אור רביד היה בהלוויה.

בצה"ל נערכים בכוננות מוגברת לקראת יום הכיפורים. הבוקר החלו ההכנות להריסת בית המחבל בכפר יטא, כוננות גבוהה בירושלים לקראת תפילות החג, פרשננו לענייני צבא, אמיר בוחבוט מדווח.

45 שנים למלחמת יום כיפור, צילומים נדירים שצילם טייס הקרב, סא"ל (במיל') דני ברוס ז"ל, ממעוף הציפור, נחשפים. אביב פרנקל עם התיעוד ובו בין היתר נטישת טייס מצרי את מטוסו, פינוי שבויים מצרים פצועים וההיערכות בשדה התעופה פאיד.

במלאת שנה למותו של אמיר פרישר-גוטמן ז"ל, חבריו מעלים מופע מיוחד לזכרו במסגרת פסטיבל המוזיקה ראשון לציון שיערך ב-24.9. מיכל אמדורסקי, חברתו הקרובה, מתראיינת מחדר החזרות.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully