וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלת המטוס הרוסי והרכבת החדשה יוצאת לדרך: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

20.9.2018 / 14:00

עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הפלת המטוס הרוסי: מפקד חיל האוויר האלוף עמיקם עמיקם נורקין יצא למוסקבה לעדכן את עמיתיו הרוסיים בפרטי התחקיר והרמטכ"ל בתגובה ראשונה מביע צער על הקורבנות הרוסיים. אמיר בוחבוט פרשן וואלה! NEWS לענייני צבא עם הפרטים. מזכ"ל חסן נסראללה אומר היום כי למרות מאמצי ישראל ארגונו ממשיך לקבל טילים מדויקים. ישראל הודיעה כי היא מתגברת ומשדרגת את מתקני הגרעין בעקבות האיומים האיראנים - אמיר אורן פרשן וואלה! NEWS על ההודעה החריגה.

הרכבת לירושלים: אחרי אינספור עיכובים מושקת היום תחנת רכבת "האומה" בירושלים של הקו המהיר, אלא שבשלב זה הרכבת המהירה, האמורה לחבר את הבירה עם גוש דן, תגיע רק עד נמל התעופה בן גוריון. אור רביד, כתב התחבורה של וואלה! NEWS הצטרף לנסיעת המבחן.

המרוץ לראשות העיר ירושלים: אחרי הודעת ש"ס והליטאים שיתמכו במשה ליאון בבחירות לראשות העיר, ליאון בראיון למהדורת וואלה! NEWS אומר שיש לו תמיכה רחבה לזכות כבר בסיבוב הראשון.

פסגת הקוריאות: שני מנהיגי המדינות נועדו אתמול בפיונגיאנג, עורך חדשות החוץ אורן נהרי על הפגישה שאיש לא האמין לפני שנה שתתקיים.

פסטיבל חיפה הבינלאומי יוצא לדרך, ד"ר אבנר שביט מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות עם המדריך המלא לפסטיבל היוקרתי.

שבוע של חופשת סוכות אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים ובחינם - זיו ריינשטיין עורך וואלה! תיירות מביא את הפסטיבלים של החג מהצפון ועד דרום וגם ליאור נאור, כתב וואלה! NEWS ביקר בתערוכת "צה"ל שלנו" שנפתחת היום בהיכל הטוטו בחולון - שלל פעילויות אקסטרים ביניהם אתר הרס של פיקוד העורף וגם סימולטורים לטיסה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully