וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב אדרי הוכרז כמועמד לתפקיד המפכ"ל, אך טרם נדרש לפוליגרף

14.9.2018 / 16:19

אדרי, שסיים את שירותו באפריל האחרון, כלל לא נדרש לבדיקה כשם שהתבקשו שאר הניצבים המכהנים, ובשלב זה לא ברור אם יידרש לאחת כזו בטרם יידון שמו בוועדת המינויים. גם סגן המפכ"ל זוהר דביר שביקש לסיים את השירות לא ביצע את הבדיקה

עריכה: תומר לוי

ניצב משה אדרי, אחד ממועמדי השר לביטחון פנים גלעד ארדן לתפקיד מפכ"ל הבא, לא ביצע בדיקת פוליגרף כפי שנדרשו שאר ניצבי המשטרה - כך נודע לוואלה! NEWS. רק שני המועמדים האחרים, דוד ביתן ויורם הלוי, ביצעו את הבדיקה המדוברת, כפי שחויבו כלל הניצבים.

גורם במשרד לביטחון פנים הסביר כי אדרי כלל לא נדרש לבדיקות ולכן לא ביצע אותן. כך, אדרי מצטרף לסגן המפכ"ל זוהר דביר, שלא עבר אף הוא את הבדיקה. דביר הודיע לאחרונה כי הוא מבקש לפרוש מהשירות ובשבועות הקרובים אמור לסיים את תפקידו. אדרי, פרש אף הוא מהמשטרה בחודש אפריל ולאחר מכן מונה על ידי השר ארדן למנכ"ל המשרד לביטחון פנים.

ניב משה צ'יקו אדרי 7 ביוני 2017. ראובן קסטרו
לא ביצע את הבדיקה. אדרי (צילום: ראובן קסטרו)/ראובן קסטרו

בשלב זה לא ברור אם אדרי יידרש לעבור בדיקת פוליגרף בטרם תדון הוועדה למינוי בכירים במועמדות לתפקיד המפכ"ל. מהמשרד לביטחון פנים טרם נמסרה תגובה בנושא.

בדיקת הפוליגרף נמצאת בימים אלה במרכזה של סערה בתוך המשטרה שכן אחד הניצבים העיד בבדיקתו על בעיית משמעת שביצע לכאורה לפני יותר משני עשורים. מקורביו של אותו קצין אומרים כי בעניין פעוט שאז כלל לא נרשמה כעבירת משמעת. לדבריהם, אותו אירוע התרחש בזמן שהקצין כיהן בתפקיד זוטר ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully