וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרופסורית מתה במהלך שידור חי בטלוויזיה

24.9.2018 / 23:56

בדרך לאולפן תכנית הבוקר בו התארחה, סיפרה ריטה ג'יטנדרה בת ה-86 שהיתה רוצה למות כמו נשיא הודו לשעבר עבדול קאלאם, שמת בזמן עבודה. זה בדיוק מה שקרה לה, לעיני כולם

אתר רשמי

שידורים חיים לעתים מביאים איתם הפתעות בלתי צפויות, אך ההפתעה הלא נעימה לה זכו צופי הטלוויזיה בהודו לאחרונה היתה חריגה בכל קנה מידה. ריטה ג'יטנדרה, פרופסורית בת 86, הופיעה בתכנית בוקר מקומית, כשלפתע קרסה באולפן, פחות או יותר באמצע משפט, וזמן קצר לאחר מכן כבר הוכרז מותה.

"היא סיפרה לנו דברים מעניינים על חייה ונראתה נורמלית, אבל לפתע הפסיקה לדבר והחלה לשהק", סיפר אחד המנחים, זאהיד מוחטאר, לתקשורת המקומית. "היינו צריכים לעצור את הראיון ולעבור לסרט דוקומנטרי כדי לקחת אותה לבית החולים. כשהיא התמוטטה חשבנו שהיא סתם עושה את עצמה. לקח לנו כמה רגעים להבין שמשהו השתבש. ניסינו להחיות אותה, המפיקים, העוזרים, כולם ניסו לעזור, אך היא לא הגיבה. היא הובהלה לבית החולים, שם הוכרזה כמתה".


עוד בנושא:
"הוא היפנט אותה": כתבת התעלפה בשידור חי כשראיינה שר בממשלת פוטין
הכי מביך שיש: כשהחלומות הרומנטיים שלך מתרסקים בטלוויזיה, אל מול כולם

אשה מתה בשידור חי בהודו. אתר רשמי
לפתע הפסיקה לדבר והחלה לשהק/אתר רשמי

אבל זה לא הכל: מתברר שבדרך לאולפן, סיפרה הפרופסורית הוותיקה שהיתה רוצה למות כמו נשיא הודו לשעבר, עבדול קאלאם, שאמור היה להעביר הרצאה אך התמוטט בזמן שטיפס במדרגות, קרס והלך לעולמו בגיל 83. "היא אמרה שקאלאם מת בזמן עבודה, וכך היא רצתה למות גם כן. היא נשמה את נשימתה האחרונה באולפן", אמר מוחטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully