וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

70 בתים עלו באש: הרוג בסדרת פיצוצים מדליפת גז במסצ'וסטס

15.9.2018 / 9:19

אדם נהרג ולפחות עשרה נפצעו בסדרת פיצוצים בשכונה במדינת מסצ'וסטס בארה"ב. מקורם ככל הנראה בתקלה במערכת הגז של חברת "קולומביה גז". 18 אלף מנותקים מחשמל ותושבי שלוש עיירות הורו להתפנות מבתיהם. "זה היה נראה כמו ארמגדון", אמר מפקד תחנת הכיבוי

אדם נהרג ולפחות עשרה נפצעו בסדרת פיצוצים שארעו אמש (חמישי) בעשרות בתים במדינת מסצ'וסטס שבארצות הברית. תושבי שלוש עיירות צפונית לבוסטון נתבקשו להתפנות מבתיהם לאחר סדרת פיצוצים ושריפות בבתי מגורים.

הפיצוצים נגרמו ככל הנראה בגלל תקלה במערכת של חברת "קולומביה גז" באותו האזור, שגרמה לדליפת גז. כוחות משטרה עברו מבית לבית באותן השכונות ומוודאים כי כל לקוחות החברה במקום עוזבים את בתיהם.

שריפות במסצ'וסטס כתוצאה מפיצוץ גז. AP, AP
שריפה בשכונה במסצ'וסטס, הלילה/AP, AP

לפחות 70 בתים דיווחו על שריפה, פיצוץ, או על ריח חריף של גז. כאמצעי זהירות, נותק זרם החשמל באזור וכ-18 אלף בני אדם נותקו מחשמל. במקביל, החברה מסרה כי היא פועלת להפחית את לחץ הגז בצינורות. בשעת השיא, פרצו 18 שריפות במקביל בעיירה אנדובר.

מפקד תחנת הכיבוי בעיירה, מייקל מנספילד, אמר לתחנת טלוויזיה מקומית כי "זה היה נראה כמו ארמגדון, באמת. היו תמרות עשן מאחורי, ויכולתי לראות עשן לפני אנדובר, זה פשוט נראה כמו אזור מלחמה". הוא הוסיף כי ייתכן שרק בעוד כמה ימים יוכלו כל התושבים לשוב לבתיהם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שריפות כתוצאה מפיצוצי גז במסצ'וסטס. AP, AP
בית שנפגע בפיצוץ הגז. מסצ'וסטס, הלילה/AP, AP

האירוע התרחש שעות לאחר שהחברה הודיעה על ביצוע עבודות תשתית לשיפור בטיחות מערכת הגז, בין היתר באותן השכונות.

"קולומביה גז" מסרה בתגובה: "מחשבותינו עם כל אלו אשר נפגעו מהתקרית היום. העדיפות הראשונה שלנו כרגע היא להבטיח את שלומם וביטחונם של הלקוחות ושל התושבים בשכונה על ידי מתן סיוע לכוחות הביטחון ובהשלמת פעולות בטיחות במערכת שלנו".

ה-FBI קיבל לידיו את חקירת המקרה. "אנחנו מתואמים עם כוחות המשטרה המקומית ובוחנים את המצב בשטח", נמסר בהצהרה מטעם הבולשת הפדרלית.

(עדכון ראשון: 15:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully