וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע, ניסיון חיסול, טביעה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

16.9.2018 / 14:00

ישראלי נהרג בפיגוע דקירה בגוש עציון, ילד בן חמש מאושפז במצב קשה אחרי שנורה, חיפושים אחר שחיין בכנרת, הרוגים בסופות הוריקן וטייפון, הקשר הישראלי לפרשיות טראמפ, הזכייה של לינוי אשרם ואפליקציית טיולים חדשה

צילום:רוני כנפו, יותם רונן, שלומי גבאי, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


ארי פולד\ תושב תקוע בן 40 נהרג בפיגוע דקירה אירע סמוך לשעה 12 סמוך לקניון הרים שבצומת גוש עציון , המחבל נורה ע"י אזרחים.
הכתב דניאל דולב דווח מהזירה.

הילד ווליד אבו סיף בן החמש מיפו מאושפז במצב קשה בעקבות ירי בעיר אמש. הכתב לענייני משטרה אבי אשכנזי עם הפרטים.

הבוקר התחדשו החיפושים אחרי משה שמיר, בן 66 שנעלם תוך כדי שהשתתף באירוע צליחת הכנרת.
הכתב אלי אשכנזי דווח מהחיפושים.

עשרות הרוגים בסופת הטייפון "מנגקהוט" שהיכתה בפיליפינים ובשעות האחרונות מגיעה להונג קונג ומקאו. יונתן שוורץ, שחקן ומנהל תאטרון הסטודיו בחיפה נמצא בביקור בהונג קונג ודווח ממנה.

בארה"ב הוריקן פלורנס משאיר אחריו שובל של הרס. שלושהעשר הרוגים, קרוב למיליון איש מנותקים מחשמל והחשש עכשיו הוא מעליית מפלס המים בנהרות. כתבת CNNנטשה צ'ין, דווחה מצפון קרוליינה וגם רפאל טטרו ישראלי המתגורר בקרולינה הצפונית.

זה היה רק ענין של זמן עד שפרשיות דונלד טראמפ הנחקרות בארה"ב יגיעו לישראל. מתברר שמנהל הקמפיין לשעבר פול מנפורט, זמם מזימה עם דמות ישראלית רשמית רמת דרג, כדי להכפיש מועמדת באוקראינה - שם קיבל מליוני דולרים כדי להריץ מועמד נגדי.
הפרשן אמיר אורן עם הפרטים.

לינוי אשרם היא מאתמול סגנית אלופת העולם בהתעמלות אומנותית. אשרם התראיינה על ההישג המרשים.

בתזמון מושלם לחגים , גוגל מוציאה לאוויר אתר טיולים חדש. מייקי לוי עורך וואלה טק עם הפרטים וגם על הדרך להשתמש במידע ללא חבילת גלישה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully