וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריקן בארה"ב, אירוויזיון בת"א: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

13.9.2018 / 14:00

ערב טוב מת"א: נבחרה העיר שתארח את אירוויזיון 2019, קצין משטרה בכיר העיד משפט משפחות הפשע, הוריקן פלורנס נחלש אך צפוי להכות מחר, המנהל האזרחי פינה מבנים מח'אן אל-אחמר, אפל הציגה שלושה מכשירים חדשים, והסרטון שחושף הטרדה מינית מצד המפיק הארווי ווינסטיין

צילום: ניב אהרונסון, רוני כנפו, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

ערב טוב מתל אביב: העיר העברית הראשונה נבחרה לארח את אירוויזיו 2019 לאחר מאבק. שגיא בן נון, כתב וואלה תרבות, עם הפרטים וראש עיריית תל אביב רון חולדאי התראיין על הזכייה ועל הסיכוי שהוא יהיה ראש העירייה בזמן האירוויזיון.

עדות דרמטית היום בפרשה 512: רב פקד י', אחד מקציני המשטרה המאויימים בישראל שמשמש כנציג המשטרה בחו"ל העיד היום במשפט ראשי משפחות הפשע .
אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה דווח מבית המשפט המחוזי בתל אביב.

אחרי שבג"צ אישר המאחז ח'אן אל אחמר צפוי להיות מפונה, בינתיים הבוקר פינו אנשי המנהל האזרחי חמישה מבנים ארעיים שהוצבו במקום בימים האחרונים.
הכתב יואב איתיאל דווח מהמקום.

הוריקן פלורנס אמנם נחלש מעט, אבל עדיין צפוי להיות הרסני ולהכות ביום שישי בגבול שבין קרוליינה הצפונית והדרומית. הפרטים בדיווח של קארין קאיפה מרשת CNN וגם דיווחים של שליחת הסוכנות היהודית שפונתה מהאיזור וישראלי שנשאר בביתו בקרוליינה.

אם לא בכדורגל, אז לפחות בכדורסל? הערב הנבחרת תשחק בפתיחת השלב השני במוקדמות גביע העולם שייערך בשנה הבאה בסין. אהרל'ה ויסברג מוואלה ספורט על הסיכויים.

אפל כמו אפל סיפקה אתמול שואו והציגה שלושה אייפונים חדשים ושעון שמבצע בדיקת א.ק.ג, תג המחיר גם הוא כמו באפל גבוה במיוחד.
מייקי לוי עורך וואלה טק היה אתמול בהשקה סן חוזה.

מליסה תומפסון, אחת המתלוננות נגד מפיק העל הארווי ויינשטיין, חשפה סרטון המנציח כיצד הוא מנצל פגישה עסקית ביניהם כדי להטריד אותה. ד"ר אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות עם הפרטים וגם על הסרט "המלאך" החושף זוית מעניינת על מלחמת יום כיפור.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully