וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 עדויות נוספות של נשים נגד יועצו של נתניהו; קיז: "האשמות שגויות"

12.9.2018 / 23:40

האתר "Times of Israel" וחדשות 10 דיווחו כי בידיו עדויות מטעם נשים שטענו כי נפגעו מהתנהגות בלתי הולמת של דייוויד קיז, יועצו של ראש הממשלה לתקשורת הזרה. קיז: "כל ההאשמות מטעות ביותר, ורבות מהן שגויות לחלוטין"

יועץ ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני תקשורת זרה, דייוויד קיז. 5 באפריל 2016.. פייסבוק, אתר רשמי
תלונות מצד נשים נוספות. קיז/אתר רשמי, פייסבוק

נשים נוספות טוענות כי נפגעו כתוצאה מהתנהגות בלתי הולמת של יועץ ראש הממשלה דייוויד קיז - כך על פי אתר האינטרנט "Times of Israel". מערכת האתר דיווחה כי בידיה 12 עדויות של נשים שהתלוננו על התנהגותו של קיז, שמשמש כיועצו של נתניהו לתקשורת הזרה.

על פי הדיווח, האתר נמצא בחודשים האחרונים בקשר עם ג'וליה סלאזר ושיינדי ייס - שתי הנשים שהזדהו בשמן ביממה האחרונה כנפגעות בידי קיז ועוד עשר נשים נוספות שהעדיפו לשמור על עילום שם. בנוסף, בידי האתר שני מיילים שקיז שלח לנשים בהן התנצל על כך שהתנהגותו היתה "פחות מג'נטלמנית". במקביל, בחדשות עשר דווח הערב כי שתי נשים במכון מחקר בוושינגטון התלוננו אף הן בשנת 2013 שקיז הטריד אותן.

קיז מסר בתגובה לדיווחים על הנשים הנוספות: "כל ההאשמות מטעות ביותר, ורבות מהן שגויות לחלוטין".

ג'וליה סלזאר, מתחרה על מושב בסנאט של ניו יורק, ספטמבר  2018. אתר רשמי
סלזאר/אתר רשמי

סלזאר, מועמדת לסנאט במדינת ניו יורק, אמרה אתמול כי החליטה להיחשף בשל פרסום קרוב של ידיעה שאמורה להטיל ספק בטענותיה ובטענות של נשים אחרות נגד קיז, שהכחיש את דבריה.

המועמדת, מהאגף השמאלי במפלגה הדמוקרטית המתמודדת על מושב בסנאט של ניו יורק מטעם ברוקלין, לא ציינה איזה כלי תקשורת אמור לפרסם את אותה ידיעה או מתי אותה תקיפה לכאורה התרחשה. "זאת הסיבה שנשים לעתים קרובות לא מתלוננות אחרי חוויה טראומתית - בשל התגובות המרושעות שמגיעות אחר כך", כתבה בטוויטר. "אני באמת מאמינה שלא צריך לחשוף נפגעות תקיפה מינית בצורה הזאת. אני עצובה מההשפעה שלסיפור הזה עשויה להיות על נשים אחרות".

המועמדת הייתה מעורבת בשורת שערוריות, בהן טענות כוזבות על כך שלמדה באוניברסיטת קולומביה. הארגון "האיחוד האזרחי", הפועל למען שקיפות ציבורית, הודיע כי הוא נסוג מהתמיכה בה לקראת הפריימריז שלה ביום חמישי מול הסנאטור המכהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully