וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הדריסה למוות בחוות גלעד - תאונה ולא פיגוע; אישום נגד הנהג

12.9.2018 / 19:19

הפרקליטות הצבאית הגישה כתב אישום נגד נהג המונית הפלסטיני בגין דריסתה למוות של חוה-חיה רוזין סמוך לחוות גלעד בחודש שעבר. מכתב האישום עולה כי למרות החשדות שעלו בדקות שלאחר האירוע, לא מדובר בפיגוע אלא בתאונת דרכים וכי הנאשם נמלט מהמקום

צלמים זמניים מורשים

לבית הדין הצבאי בשומרון הוגש היום (רביעי) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד נהג המונית הפלסטיני בגין גרימת מוות ברשלנות והפקרה של אחר לאחר תאונת דרכים בצומת חוות גלעד בכביש 60. בתאונה המדוברת, שהתרחשה סמוך לחוות גלעד, נהרגה חווה חיה רוזין בעת שחצתה את הכביש.

החשד שהתעורר בתחילה היה כי מדובר בפיגוע דריסה. עם זאת, שעות אחדות לאחר האירוע, שהתרחש סמוך לשעה 21:00, נמסר מדובר צה"ל כי מתחקור ראשוני של צה"ל ושב"כ, עולה כי קיימת סבירות גבוהה שמדובר בתאונת דרכים.

זירת הדריסה בצומת חוות גלעד 16 באוגוסט 2018. אלחנן גרונר הקול היהודי, מערכת וואלה! NEWS
זירת הדריסה/מערכת וואלה! NEWS, אלחנן גרונר הקול היהודי

יהודה הס, ראש סניף איחוד הצלה בשומרון שהגיע לזירה, סיפר כי "החובשים שהיו בסמיכות למקום התחילו בפעולות החייאה על צעירה שסבלה מפגיעת ראש קשה. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו את מותה בזירה. עקב אופי האירוע הציר נחסם לתנועה". ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיע למקום, ועדכן כי "כל כיווני החקירה נבדקים".

החובש דותן מעצרי ופרמדיק מד"א בועז מלכה סיפרו כי "כשהגענו למקום הבחנו בצומת המוארת כבביש 60 סמוך לחוות גלעד, באישה בשנות ה-40 ששכבה בתעלה בצד הדרך. היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבלה מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בדיקות רפואיות. מצבה היה קריטי, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

עוד באותו נושא

אישה נדרסה למוות סמוך לחוות גלעד שבשומרון; הנהג הסגיר עצמו

לכתבה המלאה
חווה חיה רויזן שנדרסה למוות מפגיעת רכב סמוך לחוות גלעד שבשומרון. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
נדרסה למוות. חווה חיה רוזין/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

במסגרת החקירה בוצעו פעולות רבות ומגוונות ונאספו ממצאים וראיות. בתום חקירת המשטרה הועבר התיק לפרקליטות הצבאית לעיון, שהחליטה לבסוף להגיש כתב אישום ובקשת מעצר בגין מעורבות בתאונת פגע וברח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully