וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה מזועזעת: צעיר רצח 5 מבני משפחתו, בהם את שלוש בנותיו

12.9.2018 / 12:03

אנתוני רוברט הארווי, בן 24, רצח את שתי בנותיו התאומות בנות השנתיים ואת בתו בת השלוש, וכן את אמן ואת סבתן בעיר פרת'. המניע שלו לא ברור, אך הוא הסגיר את עצמו למשטרה. "יש תחושה של הלם"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

צעיר אוסטרלי מואשם ברצח חמישה מבני משפחתו בעיר פרת', שבמערב המדינה. המשטרה תיארה את הרצח בעיר החוף, שאירע בשבוע שעבר, כ"זוועה וטרגדיה".

הצעיר, אנתוני רוברט הארווי, בן 24, מואשם ברצח של שלוש בנותיו - תאומות בנות שנתיים ואחותם שרלוט, בת השלוש - אמן, מארה, וסבתן, בוורלי קווין, בת 74. הוא נותר בבית בעיירה נידחת במשך כמה ימים עד שהסגיר את עצמו למשטרה ביום ראשון.

מפקד משטרת מערב אוסטרליה, כריס דוסון, אמר לכתבים כי המניע לרצח לא ידוע. הארווי עשה שימוש ב"כלי קהה ובסכינים", לפי דוסון, שלא ציין אם הוא היה נשוי לאמן של הילדות בת ה-41.

דוסון אמר כי הילדות ואמן נרצחו ב-3 בספטמבר, ואמה של האם נרצחה יום למחרת, כשהיא הגיעה לבית. "בלי קשר לכך שרובנו לא הכרנו את המשפחה, יש תחושה של הלם, ולעתים גם של זעם, על מה שקרה", אמר מפקד המשטרה.

בני משפחה בעיר פרת', אוסטרליה, שנרצחו על ידי האב. אתר רשמי
הסבתא והילדות שנרצחו/אתר רשמי

אלפי קמבוס, שכן של המשפחה, אמר לעיתון המקומי "פרת' "NOW שהם "היו משפחה רגילה" שתמיד שיחקה בחצר הבית. "אף פעם לא היו ריבים או ויכוחים", אמר. "הן היו ילדות קטנות ויפות. היינו רגילים לשמוע אותן משחקות בחצר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רוברט הארווי ובת זוגו מארה, פרת', אוסטרליה. אתר רשמי
השתמש בחפץ קהה ובסכינים. אנתוני רוברט הארווי ואם הילדות, מארה/אתר רשמי

מעשי רצח המוני באוסטרליה הם נדירים, אבל זו התקרית השלישית שבה מעורבים כמה בני משפחה במערב אוסטרליה מתחילת השנה. במאי, שבעה בני משפחה נורו למוות במדינה.

אלימות כלי נשק באוסטרליה פחתה משמעותית מאז שהוטלו מגבלות על רכישתם בעקבות טבח שאירע בטזמניה ב-1996, כשאדם אחד רצח 35 איש.

שוטרים מחוץ לבית בעיר פרת', אוסטרליה, שבו נרצחו חמישה בני משפחה, ספטמבר 2018. רויטרס
שוטרים מחוץ לבית בפרת', בשבוע שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully