וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למינוי רמטכ"ל ונערכים להוריקן פלורנס: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

12.9.2018 / 14:00

עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

בדרך למינוי רמטכ"ל ומפכ"ל: רו"ח איריס שטרק וראש המל"ל לשעבר יעקב נגל הסירו את מועמדתם מועדת המינויים. טל שלו הכתבת המדינית של וואלה! NEWS תביא את מכתב ההתפטרות של נגל.

סגירת משרדי אש"ף בוושינגטון: ראש הממשלה נתניהו מברך הבוקר בישיבת הממשלה על החלטת ארה"ב לסגור את המשרדים בבירה האמריקנית. נתניהו: "ישראל מעריכה ותומכת בפעולות האמריקאיות שנועדו להבהיר לפלסטינים שהסירוב להכנס למו"מ וההתקפות משולחות הרסן לא רק שלא יקדמו את השלום, הם בוודאי לא הטיבו עם הפלסטינים". טל שלו הכתבת המדינית של וואלה! NEWS עם הפרטים.

השריפה בשמורת עינות צוקים: יותר מ-500 דונם של צמחיה כילתה השריפה בשמורה, אמש הוארך מעצר שני החשודים שטוענים "לא הדלקנו אש". יניר יגנה כתב וואלה! NEWS בדרום מדווח מהשמורה.

כוננות הוריקן פלורנס: רוחות של 200 קמ"ש וגשמים זה מה שצפוי בחוף המזרחי במדינות וירג'ניה וקרולינה הדרומית והצפונית. יותר ממיליון וחצי איש פונו מבתיהם, אחרים אגרו
ציוד. צפו בכתבה המסכמת את ההכנות במקום.

עונת התפוחים: אפל משיקה היום 3 אייפונים חדשים ושעון. מייקי לוי, עורך וואלה! TECH מדווח מסן חוזה על כל השמועות וההתרגשות לקראת ההשקה שתתקיים בשעה 20:00 הערב שעון ישראל.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully