וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפים קיבלו את השנה החדשה בטבע. התחזית המלאה לחג

אזרחים רבים לא נרתעו מהחום והחליטו לפתוח את השנה החדשה בבילויים בחיק הטבע בשמורות, ביערות, בחופים ובגנים הלאומיים. מרשות הטבע והגנים נמסר כי 70 אלף מטיילים פקדו את האתרים וכ-2,000 לנו בחניוני הלילה. התחזית המלאה לחג

חוף בית ינאי: רשות הטבע והגנים אופיר בריקנשטיין. שמורת החולה: איציק בנדור קק"ל

למרות מזג האוויר החם יחסית עשרות אלפי ישראלים יצאו היום (שני) לחגוג את תחילת השנה החדשה תחת כיפת השמיים. כ-70 אלף מטיילים פקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים וכ-2,000 לנו בחניוני הלילה. כ- 40 אלף נוספים ביקרו גם ביערות קק"ל ויותר מ-12 אלף איש רחצו בחופי הכנרת.

מהרשות הטבע והגנים נמסר כי בין האתרים הבולטים ביותר שהיו עמוסים במבקרים היו הגנים הלאומיים קיסריה, מצדה גן השלושה ותל אפק. בנוסף ציינו גם את שמורות הטבע עין גדי ובניאס.

מטיילים ראש השנה רוחצים בכנרת. רשות הכנרת, רשות הטבע והגנים
עשרות אלפים בכנרת, היום/רשות הטבע והגנים, רשות הכנרת

"כ-2,000 מבקרים בחרו לחגוג את ערב החג בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים תחת כיפת השמים ונהנו מארוח של מיליון כוכבים", רעיה שורקי ראש חטיבת קהל וקהילה. "היום חג ראשון ולמרות מזג האוויר החם כ-70 אלף מבקרים טיילו, הצטרפו להדרכות תצפיות נוף ופעילויות בשמורות ובגנים, אנחנו מזמינים את הציבור להצטרף גם מחר למגוון הפעילויות באתרים".

בקק"ל ציינו כי בזמן שנרשמה תנועה דלילה יחסית ביערות באזור הדרום, בפארקים באזור הצפון והמרכז היתה תפוסה בין 50-70%. בין האתרים הבולטים: יער בן שמן, פארק קנדה, פארק בריטניה, פארק עדולם, יערות אזור ההר עמינדב, סטף ופארק ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מטיליים ישראלים בראש השנה 2018. רשות הטבע והגנים יונתן רובין, רשות הטבע והגנים
מטיילים בגן הלאומי יודפת העתיקה, היום/רשות הטבע והגנים, רשות הטבע והגנים יונתן רובין

ומה צפוי בהמשך לאלו שיבחרו לבלות את החג מחוץ לבית? הלילה מזג האוויר יהיה מעונן חלקית. מחר יהיה נאה, אך תחול עליה קלה בטמפרטורות בהרים ובפנים הארץ.
הטמפרטורות החזויות: קצרין 33-19 מעלות, צפת 28-17, טבריה 37-24, חיפה 29-22, תל אביב 30-22, אשדוד 30-24, ירושלים 29-20, ים המלח 38-28, באר שבע 34-19 ובאילת 37-26.

ברביעי צפוי להיות מעונן חלקית עד בהיר עם התחממות נוספת. יעשה חם מהרגיל בעיקר בהרים ובצפון הארץ. בחמישי תחול ירידה קלה בטמפרטורות בהרים ובפנים הארץ. בשישי יהיה מעונן חלקית ויעשה נאה. תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן יחזרו להיות רגילות לעונה.

חופי הים בתל אביב בזמן גמר המונדיאל, 15 ביולי 2018. ראובן קסטרו
יצאו לבלות, למרות החום. חוף הים בתל אביב/ראובן קסטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בין האתרים הבולטים. גן השלושה/מערכת וואלה!, צילום מסך
חוף גאולה בתל אביב, 1 ביולי 2017. ניב אהרונסון
לא מפחדים מהשמש. חוף גאולה בתל אביב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully