וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג שמח מאיראן וטראמפ: מנהיגי העולם בירכו "שנה טובה"

נשיא ארה"ב איחל לעם היהודי "חג שמח" וביקש לברך משפחות יהודיות בארצו ובעולם כולו. ראשת ממשלת בריטניה איחלה חג שמח שקט ומלא שגשוג. גם שר החוץ האיראני הצטרף למברכים וביקש "שנה טובה ומלאה בשלום ובהרמוניה"

יותם רונן

לרגל חג ראש השנה העברית, כמה ממנהיגי העולם ברכו אמש (ראשון) את היהודים החוגגים את המועד מסביב לעולם. בין המברכים נמצא שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף שכתב בחשבון הטוויטר שלו ברכת "שלום וראש השנה שמח" ליהודי ארצו וליהודי העולם. "עם שקיעת השמש, אני מאחל ליהודים באיראן וליהודים מסביב לעולם, שנה טובה ומלאה בשלום והרמוניה".

גם בבית הלבן הוציאו ברכה רשמית בה נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בירך בשמו ובשם רעייתו מלניה את העם היהודי בבכרת שנה טובה וחג שמח. "ראש השנה הוא תחילת השנה החדשה באמונה היהודית. רחבת השופר, רחוקה וחדה, מעידה על זמן של השתקפות וחזרה בתשובה. יחד עם תפילה, יהודים ברחבי העולם ינהגו בתשובה במהלך עשרת ימי תשובה לחזור ולהעמיק את הקשר שלהם עם אלוהים", כתב טראמפ.

שר החוץ של איראן, מוחמד זריף, לפני פגישתו עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרס, משרדי האו"ם בניו יורק באפריל2018. רויטרס
גם הוא בין המברכים. זריף/רויטרס

נשיא ארצות הברית הוסיף כי "היום זה אנו מודעים לחשיבותו של חופש הדת ומבקשים מהאל לברך משפחות יהודיות בארצות הברית ובעולם כולו. העם היהודי התמודד והתגבר על סבל ורדיפות קשות ביותר. למרות שזאת, כוחו של העם היהודי ויכולותיו מעוררים בנו השראה רבה".

"שנה טובה ומתוקה" בירכה איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא דולנד טראמפ. "שנה טובה לכל היהודים ברחבי העולם".

ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי כתבה "שנה טובה" והוסיפה כי היא "עומדת לצד הקהילה היהודית" בארצה. "אני רוצה לאחר לכל היהודים בבריטניה ובעולם כולו חג שמח שקט ומלא שגשוג. עם תחילת השנה היהודית, אני מבקשת לחדש את המחויבות שלי לקהילה היהודית, כעת ובשנים הבאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב להרשעתו של מנפורט. רויטרס, רויטרס
טראמפ/רויטרס, רויטרס

הברכה של איוונקה טראמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully