וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא התלהב מטראמפ: "הבחור בחולצה המשובצת" מטריף את הרשת

טיילור לינפסטי בן ה-17 ישב מאחורי הנשיא במהלך עצרת במונטנה, אך כשאנשיו של טראמפ קלטו שהוא אינו חלק מההצגה הוא סולק על ידי השירות החשאי. "הם ביקשו ממני לא לשוב"

נער אמריקני עשה פרצופים משונים בכינוס של דונלד טראמפ 8 בספטמבר 2018. צילום: CNN, מערכת וואלה! NEWS
לינפסטי מאחורי טראמפ/מערכת וואלה! NEWS, צילום: CNN

טיילור לינפסטי בן ה-17, שזכה לכינוי "הבחור בחולצה המשובצת", נכח ביום חמישי בכינוס של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בעיר בילינגס שבמדינת מונטנה, וסולק ממושבו, שהיה מאחורי הנשיא, על ידי אנשי השירות החשאי. לדבריו, הוא סולק משום שלא היה נלהב מספיק והגיב בכנות לדברי טראמפ.

לפי לינפסטי, אנשי השירות החשאי דיברו איתו במשך עשר דקות ואמרו לו לעזוב את הכינוס. "הם טיפלו בי בסדר", אמר לעיתון המקומי "בילינג גאזט", והוסיף כי "הם רק אמרו לי לא לשוב".

הנער הפך לפופולרי ברשתות החברתיות לאחר שמשתמשי טוויטר ופייסבוק פרסמו סרטון של הבעות הפנים שעשה במהלך הנאום.

טיילור במהלך הנאום של טראמפ

לינפסטי, שמגדיר את עצמו כתומך בארגון השמאל "הדמוקרטים הסוציאליטים של אמריקה" ולא בטראמפ, סיפר ל-CNN שהיה לו חשוב להביע את תגובתו האמתית לנאום כשגילה שמקום מושבו יהיה מאחורי טראמפ.

"אני חושב שאני יודע למה הם הזיזו אותי", אמר. "לפני העצרת אמרו שאנחנו 'חייבים להיות נלהבים, למחוא כפיים, לעודד את דונלד טראמפ', ואני לא עשיתי זאת משום שלא הייתי נלהב, לא הייתי שמח עם מה שהוא אמר".

לדבריו, "בכל פעם שאני רואה את אחד הכינוסים הללו, אני רואה שאנשים מאחורי דונלד טראמפ מוחאים כפיים, מעודדים ומתלהבים, ותמיד תהיתי לעצמי, 'האם האנשים הללו באמת מתנהגים בטבעיות?' ידעתי שאני אתן את תגובתי האמתית לדבריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully