וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן עצרת בחירות: מועמד הימין הקיצוני בברזיל נדקר בבטנו

7.9.2018 / 4:01

בנו של ז'איר בולסונארו, המוביל בסקרים לקראת הבחירות בחודש הבא, אמר כי אביו איבד הרבה דם אחרי שהדקירה פגעה באיבריו הפנימיים. לדבריו הוא פונה לבית החולים "כמעט מת". הרקע לאירוע טרם התבהר אך המשטרה עצרה חשוד

צילום: טוויטר

מועמד הימין הקיצוני בבחירות לנשיאות ברזיל, ז'איר בולסונארו, המוביל בסקרים, נפצע באורח קשה אמש (חמישי) בבטנו במהלך עצרת פוליטית. המשטרה הודיעה כי עצרה את החשוד בדקירה, אך הרקע לאירוע טרם התבהר.

בנו, פלביו, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "למרבה הצער, זה רציני יותר ממה שקיווינו. הדקירה הגיעה לחלק מהכבד, הריאות והמעי שלו. הוא איבד הרבה דם, הגיע לבית החולים... כמעט מת". עם זאת בנו הוסיף כי נראה שמצבו והתייצב והוסיף: "אנא התפללו!".

בית החולים סנטה קסה מסר כי בולסונארו עבר ניתוח וכי מצבו קשה אך יציב. עוד נמסר כי תהליך ההתאוששות עשוי לארוך חודשיים ושבולוסונארו יבלה לפחות שבוע באשפוז.

בתיעוד נראה בולסונארו בלב קהל בעיר ג'ואיז דה פורה שבמדינת מינאס ז'ראיס אחרי הדקירה, כשהוא מפונה על ידי כמה מתומכיו לאמבולנס. הוא זעק מכאבים וקרס אל זרועותיהם של אלו שהקיפו אותו.

מועמד הימין הקיצוני של ברזיל ז'איר בולסונארו, ספטמבר 2018. רויטרס
בולסונארו/רויטרס

הבחירות במדינה הדרום-אמריקנית יתקיימו בחודש הבא, ויריביו של בולסונארו במרוץ הצמוד גינו את התקיפה.

חבר הקונגרס הוותיק מתמודד על בסיס קמפיין של חוק וסדר, והוא קורא למשטרה לירות כדי להרוג חשודים בסחר בסמים ופושעים אחרים. הוא משבח את הדיקטטורה הצבאית ששלטה בעבר במדינה ואף אמר בעבר כי היא הייתה צריכה להרוג עוד אנשים.

בולסונארו, שבשל עמדותיו הפופוליסטיות והאנטי-ממסדיות מכונה "טראמפ של ברזיל", עומד בפני אישומים של הסתה לשנאה ולאונס במשפט שיתנהל בבית המשפט העליון.

(עדכון ראשון 22:29)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מועמד הימין הקיצוני בבחירות לנשיאות ברזיל ז'איר בולסונארו נדקר בעצרת פוליטית ב-6 בספטמבר 2018. צילום מסך
מתוך התיעוד ברשתות החברתיות/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully