וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוקיסטית האולטימטיבית: המלכה שכבשה את אליפות העולם ב"אייר גיטאר"

15.9.2018 / 0:10

גם אם נדמה לכם שזה אירוע הזוי, אלפים התקבצו בפינלנד לאליפות העולם ב"אייר גיטאר" שבמהלכה מתמודדים מכל העולם נותנים בראש עם גיטרה דמיונית. למרות שלל מתחרים תמהונים, המנצחת היא צעירה יפנית, עם תלבושת מסורתית של מנקה ואנרגיות ייחודיות

אתר רשמי

לא שמעתם על אליפות העולם ב"אייר גיטאר"? אתם לא לבד, אבל מתברר שיש אלפי אנשים ברחבי העולם שעוקבים אחרי הטורניר, שאיגד בשבוע שעבר אלפי צופים בפינלנד. מה התחרות כוללת? ובכן, אנשים עומדים על במה, ו"מנגנים" באוויר בגיטרה לצלילי שירי רוק, בניסיון לתת את השואו האולטימטיבי. אז הם קופצים, משתוללים כשהם אוחזים בגיטרה דמיונית ופורטים בה בכל הכוח. וכן, הקהל יוצא מגדרו.

15 פיינליסטים העפילו לגמר, שנערך על במה עגולה וגדולה בעיר אוהולו הפינית. המתחרים זוכים לכינוי 'airheads', והסלוגן שלהם הוא 'make air not war'. הם נשפטים על הכוריאוגרפיה שלהם, התיאום המוזיקלי, היצירתיות, האנרגיות וכו'. זו הפעם ה-23 שהתחרות מתקיימת, והשנה העפיל לגמר אפילו מתחרה בן 75. עם זאת, מי שניצחה היא ננאמי נאגורה, יפנית תזזיתית, שעלתה על הבמה והטריפה את הקהל. "אני לא מאמינה, זה חלום שהתגשם", אמרה היפנית, שהחליפה תלבושות, וסיימה את ההופעה עם לבוש מסורתי של מנקה.

עוד ב"אסור לפספס"
האחיות שרוצות לעזור לכולן לאהוב את עצמן - ללא קשר לגופן
הילד שגר בתוך המראה? סרטון מפחיד מאשר את הטענה
הזוג הזה קיים יחסי מין במשך 4 שנים - אז איך יכול להיות שהאישה בתולה?

הזוכה הגדולה

צפו בעוד ביצועים מהאליפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully