וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בהודו: ישראלית בת 25 מתה מתגובה אלרגית לחלב

הצעירה, אורנית מנחם מבת שלמה, טיילה בדרמסאלה שבצפון המדינה ומתה בפתאומיות כתוצאה מתגובה אלרגית. היא עוד הספיקה להתקשר להוריה ולספר שאינה מרגישה טוב אולם מתה בדרך לבית החולים המקומי. "מדובר בבחורה עדינת נפש וטובת לב", סיפרו שכניה

אורנית מנחם. באדיבות המשפחה
אורנית מנחם/באדיבות המשפחה

צעירה ישראלית בת 25 מתה הבוקר (יום שלישי) בפתאומיות בעיר דרמסאלה במחוז קאנגרה שבצפון הודו. הצעירה, אורנית מנחם מבת שלמה שליד זכרון יעקב, מתה ככל הנראה מתגובה אלרגית חריפה לחלב. קונסול ישראל בדלהי, אלי סנה, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים למשפחה. גופתה תגיע מחר בשעות הבוקר לניו דלהי ורק בעוד יומיים וחצי תועבר לישראל.

רק אתמול אורנית הגיעה ליעדה, שם ככל הנראה אכלה דבר מה המכיל לקטוז, מבלי שידעה על כך. היא פנתה עם קוצר נשימה לבית חב"ד שנמצא באחד מהכפרים הסמוכים לעיר. אחרי שדיברה עם בני משפחתה הם ניסו להפעיל את הביטוח וסיוע רפואי הגיע - אולם ככל הנראה באיחור. היא פונתה באמבולנס ואולם מתה בדרך לבית החולים.

מפת דראמסלה. google maps, עיבוד תמונה
מפת דראמסלה/עיבוד תמונה, google maps

אורנית יצאה להודו עם חברה במסגרת טיול שורשים והבוקר עוד הספיקה לדבר עם הוריה ואף סיפרה להם שאינה מרגישה טוב. לאורנית שלושה אחים כשאחד מהם חייל ומתגורר בבית ההורים במושב. שני אחיה קיבלו את הידיעה על מותה בעת ששהו בחו"ל והם יעשו בקרוב את דרכם לישראל.

"המשפחה היתה הכל בשבילה", סיפרו לוואלה! NEWS בנות דודתה רננה ורוויה. "אנחנו לא לא מאמינות שאנחנו מדברות עליה בלשון עבר. היתה תמיד מלאת חיים. אוהבת חיים. אהבה מאד אקסטרים. אהבה אנשים. אהבה מאוד את האחיינים שתמיד ביקשו רק את 'הדודה'".

זה טיול שני של אורנית להודו, לאחר שלפני שנה עשתה לשם "טיול שורשים" שכלל את חבל קוצ'ין. לפני כחודש יצאה נסעה עם שתי חברות והן טיילו בוויטנאם, אחת חזרה ורק אתמול הגיעה אורנית עם חברה אחת ליעדה בהודו. היו בינתיים בבית חב"ד שם. שירתה בחיל האוויר כטכנאית. אחרי הצבא עשתה טיול לדרום אמריקה. הטיול הזה היה חופשה אחרונה לפני לימודים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דראמסלה. getty, מערכת וואלה! NEWS
מתה מוות פתאומי. דרמסאלה/מערכת וואלה! NEWS, getty

בעוד חודש עמדה להתחיל בלימודים באוניברסיטה. אימה ארגנה לה תיק מסודר עם כל התרופות ותוספי המזון שלה. במשפחה מספרים כי "זו ילדה שמגיל צעיר ידעה להשמר מחלב ומוצריו והייתה מאוד מסודרת בעניין הזה".

במושבה בת שלמה שבה היא מתגוררת מכירים כי אורנית הייתה אלרגית לחלב וסבורים שסיבת מותה נגרמה כתוצאה מכך שהעזרה לא הגיעה בזמן. "היא הייתה בחורה יפה, עדינת נפש וטובת לב", סיפרה עליה חברת המושב. "איזה אבדן. פשוט מקסימה. לפני מספר שנים תרמה את השיער שלה לחולת סרטן. אחר כך גם אימצה חולת סרטן וליוותה אותה".

בסוף השבוע שעבר נהרג בתאונת דרכים בתאילנד ידידיה קלרמן, תושב נוף איילון בן 25 בעת שטייל עם אישתו קסם במדינה. הצעיר שהה בחופשת ירח דבש בעיירה פאינהרג ועל פי החשד נפגע מנהג שיכור שדרס אותו בעת שצעד ברחוב. כתוצאה מפציעותיו נקבע מותו בהמשך. קלרמן הובא בתחילת השבוע למנוחת עולמים בבית העלמין של המועצה האזורית גזר.

(עדכון ראשון: 12:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully