וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבות בין חנויות לאביזרי מין הובילה למעצר: תושב נהריה חשוד בהצתה

4.9.2018 / 4:45

יצחק אבהרמוב חשוד שגרם לדליקה בסמוך לחנות המתחרה לאחר שבעליה לא נענה לבקשותיו להסיר את הגדר החוצצת בין העסקים. הוא נעצר שלושה ימים אחרי המקרה ויוגש נגדו כתב אישום. צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

עריכה: שניר דבוש

יריבות בין שתי חנויות לאביזרי מין בנהריה תגיע היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה, אז יוגש כתב אישום נגד תושב העיר החשוד בהצתת גדר החנות המתחרה. המשטרה מייחסת לחשוד, יצחק אברהמוב בן ה-75, אחריות על שתי דליקות שפרצו בבניין מתחם ברכבת בשדרות הגעתון בכניסה לעיר בשני מועדים שונים - 19 באוגוסט ו-23 באוגוסט. השריפות גרמו נזק רב לקירות ולתקרה של הבניין שבו נמצא העסק.

לטענת החוקרים, ההצתה בוצעה כחלק מהיריבות העסקית של החשוד עם בעל החנות הסמוכה שלא נענה לבקשות חוזרות ונשנות להסיר גדר שהוקמה בין העסקים. סרטון ממצלמת האבטחה תיעד דמות מגיעה סמוך לגדר, שופכת עליה נוזל ומציתה אש. לפי שעה מסתמן כי יוגש כתב אישום רק בגין הצתה זו.

מתוך תיעוד הצתת חנות לאביזרי מין בנהריה. צילום מסך
מתוך תיעוד הצתת החנות/צילום מסך

אחרי המקרה המשטרה פתחה בחקירה ואספה את הממצאים בזירה. שלושה ימים לאחר מכן עצרה את אברהמוב ואתמול האריך בית משפט השלום בקריות את מעצרו, לאחר שרס"מ עו"ד דני קייזר הציג מטעם המשטרה הצהרת תובע של פרקליטות מחוז החיפה. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה כל ניסיון פגיעה וסיכון הציבור ותפעל באפס סבלנות ובמלוא חומרת הדין".

לאחר שנעצר, הסביר אברהמוב שהכוויות שעל רגליו נגרמו כשנשפך עליו מרק במטבח ביתו, אך, אף אחד לא היה עד לתאונה. אברהמוב ריצה כבר בעברו שמונה שנות מאסר בגין אינוס בכוח. בעל העסק השכן זיהה אותו בסרטונים "לפי ההליכה והמימדים שלו". לפי המשטרה, השכנים היו בעבר שותפים לעסק אחד, ולאחר מכן התפרקה השותפות.

עו"ד תומר בן חמו, המייצג את אברהמוב מטעם הסנגוריה הציבורית, הדגיש כי "הוא מכחיש את המיוחס לו" וטען: "אין לו קשר לאירועים ולאחר שנראה את חומרי החקירה, נשטח את טענותינו כולן בפני בית המשפט".

(עדכון ראשון: 21:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully