וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר לחיזבאללה ועוגות לשנה החדשה

הילה קובו

6.9.2018 / 14:03

צילום: יותם רונן, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

מסר לחיזבאללה: קצין בפיקוד צפון אומר " כוח של חיזבאללה שינסה לחצות את הגבול לא יחזור חי". אמיר בוחבוט פרשן וואלה! NEWS לענייני צבא מדווח על הדברים ועל המכשול שצה"ל בונה בגבול לבנון.

מינויי המפכ"ל והרמטכ"ל יתעכבו: בג"ץ הקפיא את כינוס הוועדה למינוי בכירים בעקבות עתירה שהוגשה על חשד לניגוד עניינים. השופט מזוז: "לנתניהו יש אינטרס, אסור לו להיות מעורב במינוי הוועדה".

כתב אישום נגד מאמן הכדור יד בנו ריינהורן: פגע מינית דרך האינסטגרם ב-120 קטינות. אבי אשכנזי , כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה מדווח מבית המשפט.

עליית מדרגה בביקורת נגד טראמפ: מאמר אנונימי של בכיר בממשל טראמפ טוען כי מדיניות הנשיא מזיקה וכי הוא חלק ממערכת של התנגדות הפועלת כדי למנוע את הנזק. טראמפ דורש להסגיר את כותב המאמר. עמרי נחמיאס שליח וואלה! NEWS לוושינגטון מדווח על הדרמה בבית הלבן.

המאבק של איילת: טל ארז בעלה, של איילת שהפכה משותקת אחרי שענף של אקליפטוס נפל עליה בפארק הירקון, מספר על המכה הקשה שנפלה על המשפחה והדרישה שלו שהחברה המנהלת את הפארק תקח אחריות על האירוע.

מתוקות: השף והקונידטור מיקי שמו עם קולקציית עוגות תפוחים ודבש לקראת ערב ראש השהנ

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully