וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה נפגעת רמדיה והחדשות מפסטיבל ונציה

הילה קובו

5.9.2018 / 14:00

צילום: רוני כנפו, שי מכלוף, יותם רונן, אסלאן אבגנה, עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

סערת מינוי המפכ"ל: ברקע ההערכה שכהונת המפכ"ל אלשיך לא תוארך וימונה מפכ"ל חדש - השר לביטחון פנים והמפכ"ל השתתפו בטקס הענקת דרגות והרמת כוסית לשנה החדשה. גורם בכיר במשטרה אמר לכתבנו אבי אשכנזי: "ניסיון הממשלה להחליש אותנו לא הצליח".

15 שנה אחרי: הנפגעת הקשה ביותר של פרשת רמדיה נועה חייבי הלכה לעולמה. אלי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS בצפון מדווח על הסוף העצוב.

הספר שמטלטל את הבית הלבן ואת אמריקה כולה: חושף פרשת ווטרגייט בוב וודוורד מוציא ספר חדש ובו מוצגת תמונת מצב כאוטית בממשל טראמפ. "יש לו הבנה של ילד בכיתה ה'" וגם "טראמפ רצה לחסל את אסד" הם כמה מהציטוטים שמובאים בספר. עמרי נחמיאס שליח וואלה! NEWS למוושינגטון מדווח על הספר, התגובות ומביא גם את השיחה בין וודוורד לנשיא לקראת צאת הספר, כפי שפורסמה בוושינגטון פוסט.

Pay to pray - מחיר כסא באחד מבתי הכנסת בניו יורק במהלך חודש חגי תשרי יכול להגיע למאות דולרים. דניאל זירי כתבת וואלה! NEWS עם המחיר ועם ההצעות בחינם.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully