וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירות נתניהו, ישראל במספרים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

4.9.2018 / 14:00

צילום: יותם רונן, ניב אהרונסון, רוני כנפו, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

ועידת המשפט של לשכת עורכי הדין מספקת כותרות על חקירות ראש הממשלה: המשנה ליועמ"ש, רז ניזרי אומר שההחלטה בתיקים תתקבל בחציון הראשון של 2019 . הפרקליטה המלווה את התיק הגיבה לטענות על סחבת. דניאל דולב, כתב המשפט של וואלה! NEWS מדווח מהכינוס בתל אביב.

דרמה בבנק הפועלים: שרי אריסון מוכרת את גרעין השליטה בבנק לציבור באמצעות הבורסה לניירות ערך. מה משמעות ההחלטה לבנק? וכיצד זה ישפיע על בעלי המניות? הילה ציאון עורכת וואלה! עסקים ויניב חברון אסטרטג ראשי של בית ההשקעות אלומות עם הדיווחי והפרשנות.

טרגדיה בהודו: צעירה ישראל מתה ככל הנראה מתגובה אלרגית קשה לחלב.יואב איתיאל, כתב וואלה! NEWS בצפון מדווח מבית המשפחה.

לפני ראש השנה: באיזו רשת מרכולים הכי כדאי לקנות את סל המוצרים? מי הרשת הכי יקרה ומי העלתה מחירים בשבוע האחרון לפני החג? יעל געתון כתבת הצרכנות של וואלה עסקים יצאה עם חשבונית המחיר וההשוואה.

פחות משבוע לפני שתשע"ח מפנה את מקומה לתשע"ט: אוכלוסיית ישראל כבר מתקרבת ל-9 מיליון איש: כמה תינוקות נולדו בשנה החולפת? כמה מרוויחה משפחה וכמה ישראל מרוצים מהחיים? כל הפרטים בכתבה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully