וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאבדות או תאונה? דוגמנית אינסטגרם מתה על יאכטה מפוארת לחופי יוון

סינד מקנמרה בת ה-20 מאוסטרליה עבדה על ספינה של מיליארדר מקסיקני, ואותרה במצב אנוש על הסיפון. היא מתה בדרכה לבית החולים, אך הסיבה הרשמית למותה טרם ידועה

סינד מקנמרה, דוגמנית אינסטרגרם מאוסטרליה, שמתה על יאכטה לחופי יוון. אינסטגרם, אתר רשמי
יותר מ-23 אלף איש עקבו אחריה. מקנמרה/אתר רשמי, אינסטגרם

דוגמנית אינסטגרם בת 20 מאוסטרליה נמצאה מתה על יאכטה של מיליארד מקסיקני - כך דווח היום (שני) בכלי תקשורת בבריטניה. סינד מקנמרה נמצאה במצב אנוש בכלי השיט ביום חמישי האחרון, לחופי האי היווני קפלוניה, אך היא מתה בדרכה לבית חולים באתונה, שאליו היא הוטסה.

היא עבדה כחברת צוות בספינה, ששמה "מלכת המאיה ה-4", השייכת לאיל המכרות אלברטו ביירס. לפי הדיווחים, המיליארדר ובני משפחתו עזבו את היאכטה כמה ימים לפני מותה ורק הצוות נותר עליה. למקנמרה היו יותר מ-23 אלף עוקבים באינסטגרם, שם היא נהגה לפרסם תמונות מנסיעותיה ברחבי העולם.

סיבת המוות עדיין לא ידועה, אך גורם בכיר במשטרה אמר ל"סנדיי טיימס" שככל הנראה היא שמה קץ לחייה. "אנחנו מצפים שהנתיחה שלאחר המוות תאמת זאת בימים הקרובים", אמר.

מנגד, בן דודה סיפר ל"דיילי טלגרף" האוסטרלי כי משפחתה לא יודעת עוד את סיבת המוות, אך היא סבורה שהיא מתה בתאונת שיט. המשפחה הייתה בדרכה ליוון כדי לפגוש אותה, כשהם שמעו את החדשות הרעות.

כלי השיט המפואר יישאר בנמל בזמן שהחקירה ממשיכה להתנהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully