וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת השריפה הקטלנית בחנות ביפו: קטין נעצר בחשד להצתה

2.9.2018 / 21:44

למרות שטרם התקבלו תוצאות הבדיקה של מכבי האש, המשטרה עצרה חשוד במעורבות בשריפה שהביאה למותם של גבר בן 67 וצעירה בת 25. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט לנוער. "לא נופתע אם יתברר שמדובר בהצתה", אמרו שכנים

צילום: אבי אשכנזי, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה עצרה הערב (ראשון) קטין בחשד למעורבות בהצתת החנות ביפו שבה נספו גבר בן 65 וצעירה בת 27. המעצר התבצע למרות שטרם התקבלו תוצאות החקירה הראשונית של מכבי האש באשר למקור האש. במשטרה חושדים כי מדובר ההצתה וברצח כפול. מחר בבוקר יובא החשוד לבית המשפט לנוער והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

כוחות רבים של משטרה וכיבוי אש הגיעו הבוקר לחנות ברחוב יהודה מרגוזה ביפו, בקומת קרקע במבנה בן מספר קומות. מעל לחנות נמצאות שלוש קומות מגורים שאינן מאוכלסות, משום שמתבצעות בהן עבודות שיפוצים, אך חלק מן המבנה קרס בעקבות השריפה. בעל החנות התגורר בחלקה העליון של החנות. גופות ההרוגים התגלו על ידי כוחות ההצלה.

שריפה בחנות ביפו 2 בספטמבר 2019. דוברות כבאות מחוז דן, מערכת וואלה! NEWS
כוחות כיבוי בזירת השריפה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כבאות מחוז דן

בעלי העסקים בבניין סיפרו כי לפני כשנה אחד מארגוני הפשיעה הצית את החנות הסמוכה בניסיון לגבות דמי חסות. "אנחנו לא נופתע אם יתברר שגם במקרה הזה מדובר בהצתה. האש בערה בחנות ולכן ממשיכה הבערה", סיפרה אחת מבעלות העסקים בבניין. מכבי האש וטרקטורים של עיריית תל אביב פינו ערימות של פסולת מהחנות, כדי לשחרר את העשן הרב הכלוא בה.

  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • הצתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully