וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במשטרה על התקרית בוולפסון: האישה תקפה תחילה את המאבטח

לטענת הגורם, מפענוח תיעוד מצלמות האבטחה עולה כי בני הזוג שהתווכחו עם המאבטחים, הורחקו על ידם מחדר המיון. עוד עולה כי בשלב מסוים קפצה האישה מאחור על אחד השומרים. האישה טוענת: "המאבטח הגיע משום מקום וזרק אותי על הרצפה"

עריכה: יאיר דניאל

לאחר תיעוד האירוע האלים בבית החולים וולפסון ביום חמישי, במהלכו הכו מאבטחים בני זוג תושבי חולון, גורם במשטרת תל אביב טוען כי פענוח תיעוד מצלמות האבטחה מעלה חשד שבני הזוג הם אלו שתקפו תחילה את המאבטחים. לטענת הגורם, בסרטון נראית האישה קופצת מאחורי המאבטח לאחר שסולקה על ידו מחדר המיון.

לדברי הגורם מהסרטון עולה כי בני הזוג שהו ליד עמדת האחיות, שבשלב מסוים נצפו מזעיקות את המאבטחים. שניים הגיעו לעמדה, ושם התפתח ויכוח בינם לבני הזוג. תוך זמן קצר נראה אחד המאבטחים מוציא בכח את האישה בעוד המאבטח השני מנסה להוציא בכוח את הבעל.

בהמשך הסרטון נראה כי המאבטח שהוציא את האישה שב לתוך חדר המיון כדי לסייע לחברו. בשלב הזה נראית לטענת גורמים במשטרת תל אביב האישה מגיעה שוב לשטח חדר המיון וקופצת על המאבטח מאחור. במשטרה אומרים כי המאבטחים נחקרו באזהרה בחשד כי חרגו מהפעלת כוח סביר. גם בני הזוג צפויים להיחקר באזהרה לאחר שרק הבוקר נזכרו בבית החולים וולפסון להגיש תלונה במשטרה.

המטופלת שהוכתה בלילי חמישי בכניסה למיון בבית החולים וולפסון בחולון. באדיבות עורך הדין, באדיבות המצולמים
"זה היה נורא". האישה שטוענת כי הותקפה בבית החולים/באדיבות המצולמים, באדיבות עורך הדין

מנגד, האישה שהותקפה שבה וסיפרה לקרובה כי היא זו שהותקפה תחילה על ידי המאבטחים. "הגענו לבית החולים במהירות בעקבות כאבים שחש בליבו בעלי. עמדנו בתור לאחר שקיבלנו הפנייה מצוות המיון ומשום מקום הגיע המאבטח שהתחיל לדחוף ולהכות אותי. נבהלו, נזרקתי על הרצפה וזה היה נורא".

בני הזוג הגישו תלונה נגד המאבטחים. עו"ד בועז קניג, שמייצג את בני הזוג, מסר כי "קראתי את תגובת בית החולים והדברים אינם קשורים למציאות. בפועל בני הזוג הגיעו לבית החולים בשל כאבים בלבו של בעלה ושם נתנו להם פתק של רפואה דחופה. מדובר בבני זוג נורמטיבים ועדינים. אותו מאבטח הרים באוויר את מרשתי המתלוננת, העביר אותה מרחק של שישה מטרים באוויר והטיח אותה על הרצפה, ומרגע זה האירוע צולם. יש לנו עדים שמאשרים את גרסת מרשיי שהועברו לידי המשטרה".

מבית החולים וולפסון נמסר כי "בסוף השבועהותקף צוות חדר המיון במרכז הרפואי וולפסון, על ידי בני זוג שתועדו בסרטון המופץ כעת ברשתות החברתיות. בני הזוג התבקשו להתפנות מחדר המיון מאחר והפעילו כוח בלתי סביר ומתמשך כנגד מאבטחינו. לצערנו, המידע המופץ ברשתות החברתיות מתבסס על סרטונים אשר צולמו בידי אזרחים בסוף האירוע, והם אינם מתעדים את האירוע כולו".

עוד נמסר כי "המרכז הרפואי וולפסון מגנה גילויי אלימות מכל סוג שהוא, ויפעל למיגורה בכל האמצעים העומדים לרשותו. אנו מנועים מלהוסיף, היות והנושא נמצא כעת בחקירה משטרתית". בשלב זה עולה כי בית החולים לא ינקוט צעדים משפטיים נגד המאבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully