וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רציתי שניפרד לרגע": ההרוג בתאונה בתאילנד הובא למנוחות

2.9.2018 / 17:18

מאות בני משפחה וחברים הגיעו לבית העלמין של המועצה האזורית גזר כדי להיפרד מידידיה קלרמן שנהרג בתאונת דרכים בירח דבש בצ'אנג מאי. אלמנתו קסם הגיעה ללוויה כשהיא פצועה ברגלה. "תודה על מה שנתת לי", ספדה אלמנתו

צילום: רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

כ-200 קורבי משפחה וחברים הגיעו היום (ראשון) לבית העלמין של המועצה האזורית גזר וליוו למנוחת עולמים את ידידיה קלרמן, שנהרג בבוקר חמישי בתאונת דרכים בתאילנד. קלרמן נהרג באזור העיירה פאי הנמצאת במחוז צ'אנג מאי שבצפון תאילנד. כשהיא פצועה ברגלה, גם אלמנתו של ידידיה, קסם הגיעה ללוות את ידידיה בדרכו האחרונה.
ארונו של קלרמן הגיע לפנות בוקר לישראל.

"לא פחדת מכלום, דיברנו שעות, כל העולם היה פרוס לפנינו, דיברנו על ילדים", ספדה לו אלמנתו. "רציתי שיהיו דומים לך עם העיניים שלך והלב הענק, אתה מלך העולם יפה שלי". אלמנתו המשיכה ואמרה כי "בתחילת הטיול בקושי שלטת באנגלית, בשבוע האחרון כבר ניהלת שיחות באנגלית. ידידיה שלי,אתה הבעל הכי טוב בעולם, הצחקת אותי עד לב שמיים, לא רציתי להיפרד ממך רגע, תודה על מה שאתה בשבילי תודה על מה שנתת לי, ידידיה שלי אני אוהבת אותך אהבה ענקית. אתה שלי לנצח ואני שלך לנצח כמו שהבטחנו, תמשיך לתת לנו כוח. אני אוהבת אותך".

הלוויתו של ידידיה קלרמן שנהרג בתאילנד. מערכת וואלה! NEWS
הלוויתו של קלרמן, היום/מערכת וואלה! NEWS

שירה, אחות של ידידיה אמרה בלוויה כי "אנחנו מלווים אותך בדרכך האחרונה, אחרי שהבוקר ליוונו את אחנייך לבית הספר והגן, תמיד שאמרו לך לנוח, אמרת אנוח בקבר. נוח בשלום, תודה שהכנסת את קסם לחיים שלנו, הצלת לי את הילדים בגירושים, תודה אחי". יהודית, אחות של ידידיה אמרה "היה לך כל כך אכפת ממני, אוהבים ומתגעגעים, שמחים שנהנית בטיול. לא יכולנו לבקש אח כל כך טוב, שמחים על השנים המשותפות".

הרב גדעון, רב הישוב אילון ספד לו ואמר "זוכרים אותך עם הלב הענק, תמיד ראשון לעזור, זוכרים לאחר צוק איתן חגגנו שלא נפקד מאתנו איש. אתה עמדת וסיפרת גם בטיול בשבתות בבית חב"ד היית עורך ומנהל את ארוחות השבת, כך גם בבית שבניתם אתה וקסם".

ידידיה תכנן להתחיל בלימודיו עם שובו מתאילנד אחיו ידידיה סיפר לוואלה! NEWS כי "הוא וקסם בילו בחופשת ירח דבש מאוחרת לאחר שהתחתנו בחודש ינואר שעבר, הם צברן חוויות רבות בטיול במזרח - לפני שהגיעו לתאילנד, לפני כן ביקרו גם בווייטנאם ובפיליפינים. הם הוציאו לכולם את העיניים", הוסיף האח בציניות.

עוד באותו נושא

"כולם נופפו לשלום": השיחה האחרונה של ידידיה קלרמן שמת בתאילנד

לכתבה המלאה
תמונות מאלבום המשפחה של ידידיה קלרמן ההרוג מאסון בירח הדבש בתאילנד. מערכת וואלה! NEWS
ידידה וקסם אלמנתו/מערכת וואלה! NEWS

"אנחנו טסים לראות עולם", הם כתבו בפייסבוק עם יציאתם מהארץ. קסם וידידיה הכירו בתקופת שירותם הצבאי דרך חברים משותפים והשתחררו מצה"ל בהפרש של חודשים בודדים, מוקדם יותר השנה. הם התגוררו בלוד וידידה עבד כצלם ויועץ השקעות, הוא שירת כקצין בחטיבה 401 של חיל השריון - ולחם במבצע "צוק איתן" ברצועת עזה.

משפחת קלרמן המורחבת התגוררה בישוב איילון הנמצא בתחום המועצה האזורית גזר, האב, בנימין, מתנדב בכיר בארגון זק"א, עמד בראש משלחת החיפושים האזרחית אחר שלושת הנערים החטופים בגוש עציון בקיץ 2014. משפחת קלרמן קרובה למשפחתו של נפתלי פרנקל, אחד משלושת הנערים.

קברו של ידידיה קלרמן. מערכת וואלה! NEWS
"זוכרים אותך עם הלב הענק, תמיד ראשון לעזור"/מערכת וואלה! NEWS
ידידיה קלרמן שנרג בתאונה בתאילנד. באדיבות המשפחה
קלרמן/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully