וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף על רקע לאומני בעבר: הוארך בשנית מעצר החשוד בתקיפת ערבים בחוף ים

30.8.2018 / 14:11

שניים מהצעירים הערבים שהותקפו בחוף בקריית חיים זיהו את החשוד - שהיה בעבר מעורב בתקרית דומה. מעצרו הוארך עד ליום שני. סנגורו: "כשיו"ר מפלגת העבודה מגיע לבתי הקורבנות פתאום מתעקשים על מעצר"

צילום: יואב איתיאל

בית משפט השלום בקריות האריך היום (חמישי) בשנית את מעצרו של צעיר בן 20, החשוד בתקיפת שלושת תושבי שפרעם בקרית חיים בשבוע שעבר. מעצרו הוארך עד ליום שני הקרוב. השופטת פנינה לוקיץ' קבעה כי החשד בדבר מעורבותו של החשוד בתקיפה התחזק בעקבות פעולות חקירה שעשתה המשטרה לפני ובעיקר אחרי מעצרו. עוד ציינה השופטת כי החשוד זוהה במסדר זיהוי על ידי שניים מהצעירים שהותקפו, אך נעתרה לבקשת המשטרה שלא לפרסם את זהותו.

מהדיון שנערך היום בבית המשפט עלה כי קודם לתקיפת שלושת הערבים משפרעם, היה החשוד מעורב בתקרית קודמת, גם כן על רקע לאומני. על פי החשד התוקפים השתמשו בנשק קר, כולל אלות, שרשראות וסכינים, שטרם אותרו.

הארכת מעצר לחשוד השלישי בלינץ' שבוצע בערבים בקריית חיים בבית משפט השלום בקריות, 28 באוגוסט 2018. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
תקף על רקע לאומני גם בעבר. החשוד וסנגורו בבית המשפט, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

לטענת סנגורו של החשוד, עו"ד אבי אמר, אין עדות למקום הימצאם של כלי הנשק בשל מחדלי המשטרה, שנדרשה לנושא רק שלושה ימים לאחר התקיפה. עוד הוסיף הסנגור כי "תקיפה על רקע מגזרי היא פשע חמור שבעתיים, אבל יש להפריד זאת מהחשוד שבפני בית המשפט".

עו"ד אמר הגיב להארכת המעצר הנוספת וטען כי "כל יום יש אירוע אלימות חמור בעיר ואין עניין כזה. שחטו בחור אתיופי בן 19, ואף אחד לא מדבר על זה. כשיו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי מגיע לבתי הקורבנות פתאום מתעקשים על מעצר". אביו של החשוד אמר לוואלה! NEWS כי המשטרה נוקמת בו על שלפני כשנה הגיש תלונה במח"ש נגד שוטרים שלטענתו היכו אותו בתחנת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully