וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות גרזן וגופה בשטיח: פוענח הרצח הכפול בבית המחסה בנתניה

29.8.2018 / 10:12

המשטרה הודיעה על השלמת חקירת רצח מנהל "בית יעל" ודייר במקום, לאחר שהחשוד אלכסנדר מירזוב הודה במעשה. מהחקירה עולה כי מירזוב היכה למוות בגרזן את שותפו לחדר והסתיר את גופתו במשך חמישה ימים - בטרם רצח את מנהל המוסד אברהם ואנונו

צילום: אבי כהן, עריכה: ניב מעוז

המשטרה הודיעה היום (רביעי) על פענוח הרצח הכפול בבית המחסה בנתניה בתחילת החודש, לאחר שהדייר שנעצר במקום הודה כי הרג דייר אחר ואת מנהל המוסד. הפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום מחר בגין המעשה.

ב-2 באוגוסט הוזעקו שוטרים ל"בית יעל" בנתניה, בית מחסה למחוסרי דיור המשמש גם כמוסד לגמילה, בעקבות מציאת גופתו של המנהל, אברהם ואנונו, בן 57, במשרדו. מחקירת המשטרה עולה כי אלכסנדר מירזוב, בן 54, רצח אותו והסתתר בחדרו. מירזוב נמצא בחדר כשהוא מדיף ריח חזק של דלק. בחיפוש במקום התברר עוד כי הוא היכה למוות את שותפו לחדר, ויאצ'סלב פידקין בן 49, והסתיר את גופתו במשך חמישה ימים כשהיא מגולגלת בשטיח.

מוסד הגמילה בו התרחש הרצח הכפולה בנתניה, 2 באוגוסט 2018. שלומי גבאי
הכניסה ל"בית יעל" בנתניה/שלומי גבאי

בחקירה נמצא כי החשוד היכה בגרזן גם את המנהל, ורצח אותו על רקע חשדו כי נוצל על ידי שותפו לחדר, ובסיועו של מנהל המקום. בהמשך, החשוד נעל את עצמו בחדר עם המנהל, וכשעובדת המקום ניסתה להיכנס, החשוד ניסה לתקוף גם אותה. רק בסיוע עובד נוסף שנחלץ לעזרתה, הצליחו להשתלט על החשוד ולהוציא את הגרזן מידו.

לאחר רצח המנהל נעל את עצמו החשוד בחדר - וניסה להמית את עצמו בדלק ששפך על גופו. בחקירה הוא הודה ברצח הכפול. בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום, ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אבי (בבר) וענונו, מנהל מרכז יעל בנתניה שנרצח היום, 2 באוגוסט 2018. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
מנהל המוסד שנרצח, אבי וענונו/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully