וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החדר ליד תמיד ריק": הקיץ העצוב של אחי הנספים בנחל צפית

29.8.2018 / 6:00

ארבעה חודשים לאחר שתשע נערות ונער שהיו מועמדים למכינת "בני ציון" נהרגו באסון, אחיהם מתחילים שנת לימודים חדשה בלעדיהם, וקוראים להמשיך את דרכם: "צאו לטייל ותפיצו אהבת חינם". גם חבריהם שאמורים היו ללמוד עמם במכינה מתקשים להיפרד: "בשניה אחת הכל השתנה"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

(מסיבת עיתונאים שערכו הוריהם של הרוגי אסון נחל צפית, ביולי)

ארבעה חודשים אחרי אסון נחל צפית - שבו נגדעו חייהם של אלה אור, רומי כהן, אילן בר-שלום, שני שמיר, גלי בללי, עדי רענן, יעל סדן, אגם לוי, מעין ברהום וצור אלפי - הגעגועים והאבל לא עוזבים את בני משפחותיהם. לידי וואלה! NEWS הגיעו דברים שכתבו עוז אור ועדן כהן - אחיהן של אלה אור ורומי כהן, שנספו יחד עם שמונת חבריהם באסון השיטפון בנחל צפית באפריל האחרון - על הקיץ הקשה שעבר עליהם בצל האובדן ועל ההתרגשות המהולה בעצב, רגע לפני פתיחת השנה ללא האחיות אליהן היה כה קרובים.

"איך עבר עליי הקיץ? שאלה טובה", כתב עוז אור על החודשים שעברו עליו מאז האסון בו איבד את אחותו אלה בהספד מצמרר. "הקיץ הזה התחיל בלי תקווה, בלי לשמוע מאלה בלילה איך עבר עליה היום. הקיץ הזה הלכתי לישון וקמתי בבוקר כשהחדר לידי תמיד ריק, ולא יכולתי לשאול את אלה - איפה את? כי אני כבר יודע. הקיץ הזה התעוררתי, ולא הכנתי עם אלה ארוחות בוקר מפנקות של מלא פנקייקים. הקיץ הזה לא טסתי לחו"ל עם אלה, כמו בשנתיים האחרונות... הקיץ הקודם היה הקיץ הכי טוב שהיה לנו. הקיץ הזה התייעצתי עם אלה, אבל עד עכשיו לא שמעתי תשובות. הקיץ הזה שלחתי לאלה הודעות, והיא עדיין לא עונה לי".

ערב לזכר ההרוגים באסון נחל צפית, אמפי שוני בנימינה, אוגוסט 2018. קרן שלו, מערכת וואלה! NEWS
תמונות ההרוגים באסון בנחל צפית באירוע לזכרם באמפי שוני בבנימינה, החודש/מערכת וואלה! NEWS, קרן שלו
אלה אור ההרוגה מאסון השיטפון בנחל צפית ואחיה עוז. באדיבות המצולם, מערכת וואלה! NEWS
אלה אור, ההרוגה מאסון השיטפון בנחל צפית, ואחיה עוז/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully