וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס, הסחיטה וההתאבדות: המוות שהבעיר את מזרח ירושלים

ד', תושבת צור באהר, שמה קץ לחייה לאחר שלטענת בני משפחתה נאנסה ונסחטה. תושב השכונה סיפר כי כמה מקרוביה של ד' ניסו להצית את בתיהם של קרובים למי שסחטו אותה - ובמשטרה חוששים כי "נקמת דם" תביא לעימותים אלימים נוספים. במסגרת חקירת הסחיטה נעצרו שני חשודים

צילום: ללא קרדיט

התאבדותה של ד', תושבת צור באהר בסוף השבוע האחרון עוררה סערה בשכונה שבמזרח ירושלים, בשל טענות משפחתה כי נאנסה ונסחטה. ד', אם לשניים כבת 30, שמה קץ לחייה לאחר שאחיה של חברתה אנס אותה ותיעד את המעשה - כך לטענת קרוביה. אותה חברה - כך נטען - פיתתה את ד' להגיע לביתה והשקתה אותה במשקה שהכיל סם, ואז תקף אותה האח. לאחר מכן דרשו השניים כי תשלם להם 400 אלף שקל בתמורה לכך שלא יפיצו את הסרטון שצילמו, בו נראה המעשה.

תושב השכונה סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי ביום שבו שמה ד' קץ לחייה הגיעו כמה מבני משפחתה אל בתיהם של מקורבים לצמד הסוחטים לכאורה, השליכו בקבוקי תבערה ופתחו באש. אותו תושב הוסיף כי החשוד בסחיטה הסגיר את עצמו לידי המשטרה ובני משפחתו אף עזבו את ירושלים כדי שלא יפגעו בהם. עד כה עצרה המשטרה שני חשודים במסגרת חקירת פרשת הסחיטה.

ההתאבדות והסחיטה שמסעירים את צור באהר. מערכת וואלה! NEWS
מפגש "סולחה" בצור באהר, היום/מערכת וואלה! NEWS

במשטרה הגבירו את ההיערכות בצור באהר בימים האחרונים, מחשש לעימותים נוספים בין המשפחות. התרחיש ממנו חוששים במשטרה הוא של "נקמת דם", במהלכה ינסו קרוביה של ד' להצית את בתיהם של בני המשפחה המורחבת של המעורבים בסחיטה. מוקדם יותר היום פתחו חברי "ועדות הסולחה" המקומיות בניסיון להרגעת הרוחות ולדבר עם שני הצדדים. אולם, המתיחות סביב הפרשה ממשיכה להסעיר את תושבי השכונה וכן את הרשות הפלסטינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully