וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר בדרך לכלא, טראמפ בדרך לעוד קונספירציה משוגעת : המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

29.8.2018 / 14:00

איש העסקים נוחי דנקנר ירצה שלוש שנות מאסר, דונלד טראמפ נגד גוגל, תאונת דרכים קטלנית בת"א, פענוח רצח בנתניה וזריקת עידוד לבעלי העסקים והתיירנים מהדרום

צילום:יותם רונן , רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


נוחי דנקנר, המיליארדר ששלט ביד רמה בכלכלה הישראלית הולך לכלא. הערעור שלו לבית המשפט העליון לא רק שנדחה, אלא השופטים הוסיפו לו שנת מאסר - שלוש שנים בכלא. העברה היא הרצת מניות, אבל המסר הרבה יותר רחב - משהו רקוב בשוק ההון הישראלי ורק ניתן לקוות שזה השתנה.
הכתב לענייני משפט דניאל דולב עם הפרטים. הפרשן הכלכלי גיא בן סימון על השלכות הפרשה וחן הרצוג, הכלכלן הראשי של BDO עם התגובות בשוק ההון.

תאונה קטלנית הבוקר בת"א: גבר שהיה על כסא גלגלים נהרג מפגיעת האמר. הכתב לענייני משטרה אבי אשכנזי מדווח וגם על פענוח הרצח בבית המחסה בנתניה.

הנשיא טראמפ מתחבר לעוד תאורית קונספירציה שמפומפמת על ידי פוקס ניוז והימין האמריקני ולפיה גוגל מטה את החיפושים נגדו. עורך חדשות החוץ, אורן נהרי, עם הפרטים.

הזדמנות לכולם לשלב בילוי של קיץ עם תמיכה בתושבי הדרום בגבול עזה: נמל תל אביב מארח בעלי עסקים מהדרום. ליאור נאור ביקר ביריד.

הכפר הואנגלואו בסין ידוע ככפרן של ארוכות השיער.
נשות הכפר מסתפרות רק פעם אחת בחייהן וכל תסרוקת מעידה על הסטאטוס המשפחתי.
מה הן עושות עם השיער שגזרו? הפרטים בכתבת CNN.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully