וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בלינץ' בקריית חיים: "הייתי בחוף - אך אין לי קשר לאירוע"

28.8.2018 / 11:46

בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצר החשוד, לאחר שהמשטרה ובא כוחו הגיעו להסכמות. סנגורו של החשוד: "הוא הודה שנמצא בזמן ובמקום, אך אין לו קשר לאירוע". הוא אף האשים את המשטרה: "לא נערך מסדר זיהוי מחשש לפגיעה בראיות"

צילום: יואב איתיאל, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום בקריות האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של החשוד השלישי בביצוע לינץ' בשלושה צעירים ערבים בחוף בקריית חיים לפני כחמישה ימים. ההחלטה על משך הארכת המעצר התקבלה בעקבות הסכמה בין הצדדים בנושא.

במהלך הדיון טען עורך דין אבי אמר המייצג את החשוד שזהותו נאסרה לפרסום, כי מרשו מכחיש שהיה מעורב בתקיפה. "הוא הודה בנוכחות בזמן ובמקום - וזה כל חטאו", הסביר. עו"ד אמר הוסיף כי להערכתו המשטרה לא תצליח לאסוף ראיות נוספות ואף האשים את החוקרים באי ביצוע מסדר זיהוי מחשש להחלשת הראיות.

השופטת צפתה בסרטוני התקיפה וטענה בנוגע לחשוד כי "מצבו לא כמו של האחרים". באשר למסדרי הזיהוי, המשטרה צפויה לערוך אותם כבר היום. בנוסף, במשטרה שללו פרסומים בלתי מבוססים בנוגע לשמונה או תשעה מעורבים. כיוון החקירה הוא כי השלושה הותקפו בשל טעות בזיהוי וכי התוקפים התכוונו לבצע את הלינץ בחבורה אחרת של ערבים אחרת בה חשדו כי "התחילה עם יהודיות".

הארכת מעצר לחשוד השלישי בלינץ' שבוצע בערבים בקריית חיים בבית משפט השלום בקריות, 28 באוגוסט 2018. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
החשוד בדיון בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

החשוד נעצר אתמול בתקיפת שלושת הצעירים הערבים בחוף נאות בקריית חיים. החשוד, תושב קריית ים בן 20, בעל עבר פלילי המרצה כעת עונש מאסר של שישה חודשים שהומר בעבודות שירות. אביו וחברתו עוכבו לחקירה ושוחררו אף הם. הוא הודה בפני החוקרים שהיה בסביבת זירת האירוע אבל הוא טוען כי לא תקף את השלושה וכי לכל היותר היה עד לחלק מההתרחשות במקום. סנגורו, עו"ד אבי אמר, שאף ייצג אותו בעבר, נפגש עמו בתחנת זבולון והדגיש כי הוא מכחיש מעורבות במקרה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הארכת מעצר לחשוד השלישי בלינץ' שבוצע בערבים בקריית חיים בבית משפט השלום בקריות, 28 באוגוסט 2018. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
מעצרו הוארך בשלושה ימים. החשוד השלישי בלינץ'/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

מצלמות אבטחה רבות בקריית חיים שנסרקו לצורך החקירה תיעדו את דרכם של שלושת המותקפים מהפיצוציה שבה רכשו שתייה ופיצוחים אל החוף והמקום שבו ישבו - וכן את רגעי התקיפה ואת הימלטות התוקפים. את עדותם המפורטת של השלושה גבתה המשטרה שלשום. אתמול נגבו עדויות נוספות גם משני צעירים ערבים שישבו בסמוך למותקפים אך עזבו בחופזה את המקום מוקדם יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully