וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המעגל נסגר": נהרס ביתו של המחבל שרצח את יותם עובדיה באדם

28.8.2018 / 8:10

כוחות הביטחון פעלו בכפר כובר והרסו את ביתו של המחבל מוחמד טארק יוסף, שדקר למוות את יותם עובדיה בחודש שעבר ביישוב אדם. בפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה במהלכה יודו אבנים והושלכו בקבוקי תבערה. ליברמן: "נמשיך להילחם בטרור"

צילום: דובר צה"ל

לוחמי צה"ל, משמר הגבול וכוחות המנהל האזרחי הרסו הלילה (שני) את ביתו של המחבל מוחמד טארק יוסף מהכפר כובר שבאזור רמאללה, שרצח את יותם עובדיה ביישוב אדם בחודש שעבר. מדובר צה"ל נמסר כי במהלך הפעילות התפתחה הפרת סדר אלימה בה השתתפו עשרות פלסטינים שיידו אבנים, השליכו בקבוקי תבערה ומטעני צינור, ירו זיקוקים והבעירו צמיגים. כוחות הביטחון הגיבו באמצעי לפיזור הפגנות.

שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב להריסת בית המחבל וכתב בטוויטר כי "בשבעה על הירצחו של יותם עובדיה, בביתו ביישוב אדם, אמרתי לאלמנתו ולהוריו שנהרוס בהקדם את בית המחבל. הלילה המעגל הזה נסגר. נמשיך להילחם בטרור ביד ברזל, נוסיף לבנות באדם ובכל מקום אחר שבו מנסים לפגוע באזרחינו".

הריסת בית המחבל שרצח את יותם עובדיה בכפר כובר - 28 באוגוסט 2018. דובר צה"ל, דובר צה"ל
הריסת הבית בכובר (צילום: דובר צה"ל)/דובר צה"ל, דובר צה"ל

בפיגוע הדקירה באדם נפצע אדם נוסף באורח בינוני. עובדיה נרצח ברחוב ביישוב לאחר שיוסף חצה את גדר האבטחה המקיפה כשסכין בידו, ודקר אותו למוות. אזרח שחלף במקום חשב תחילה שמדובר בתגרה. כשהבחין במתרחש הוא הגיב במהירות וירה למוות במחבל.

שלושה ימים לאחר הפיגוע סיפר בן דודו של עובדיה, תומר, כי שמע שהוא נאבק במחבל, וכך ככל הנראה הצליח למנוע פגיעה באנשים נוספים. תומר משרת כקצין משטרה ולכן שמע על הפיגוע כבר בשלב מוקדם. "בן דוד שלי הוא גיבור", אמר. "אם יותם לא היה במקום וזה היה מישהו שלא היה נאבק במחבל, אני משער שהוא היה יכול לדלג גם לבית הסמוך או למשפחה אחרת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יותם עובדיה, בן 31, שנרצח בפיגוע הדקירה בהתנחלות אדם. מערכת וואלה!
עובדיה ורעייתו. נרצח ביישוב אדם/מערכת וואלה!

"עצם העובדה שיותם המשיך להיאבק נתנה לכולם עוד זמן", המשיך. "הוא הציל המון חיים בכך שנלחם". הוא סיפר כי בן דודו היה אהוד מאוד בקרב חבריו, שהגיעו בהמוניהם כדי ללוותו בדרכו האחרונה. "הגיעו המון אנשי כוחות הביטחון והרבה קצינים, וכל אחד סיפר את הזווית שלו. היה פה זרם של מידע מאוד רחב, שנועד לתת למשפחה להבין מה היה. הכול עלול היה להסתיים עם עוד הרוגים, אבל זה הסתיים רק ביותם".

הריסת בית המחבל שרצח את יותם עובדיה בכפר כובר - 28 באוגוסט 2018. דובר צה"ל, דובר צה"ל
הריסת בית המחבל, הלילה (צילום: דובר צה"ל)/דובר צה"ל, דובר צה"ל
הריסת בית המחבל שרצח את יותם עובדיה בכפר כובר - 28 באוגוסט 2018. דובר צה"ל, דובר צה"ל
הריסת בית המחבל, הלילה (צילום: דובר צה"ל)/דובר צה"ל, דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully