וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן, סוריה, קוואלי, פפריקה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

28.8.2018 / 14:00

איזה בתי ספר בסכנת קריסה במקרה של רעידת אדמה? הוארך מעצרו של חשוד שלישי בתקיפת הצעירים הערבים בחוף הים, מה השלכות ההסכם האיראני- סורי על ישראל? איך יכולים הורים לעקוב אחר הניידים של הילדים? תיירני הצפון נגד נזקי העכברת

צלמים זמניים מורשים

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:


איזור הצפון ידע הקיץ הזה עשרות רעשי אדמה. בעוד חמישה ימים ישובו הילדים למערכות החינוך ומתברר כי מאות בתי ספר בישראל עשויים לקרוס ברעידת אדמה חזקה.
הכתבת דנה ירקצי הביאה את פרטי הדו"ח וגם את איומי השביתה במעונות היום.

שלושת הצעירים הערבים שהותקפו בחוף קריית חיים החליטו לחשוף את זהותם. היום האריך בית המשפט את מעצרו של חשוד שלישי בתקיפה.
הכתב יואב איתיאל דווח מבית המשפט.

בשיא עונת התיירות התפשטות העכברת הביאה לירידה של מאות אחוזים במספר המטיילים בצפון, לתיירנים נגרם נזק כלכלי והם פותחים במאבק.
אלי אשכנזי, הכתב בצפון, עם הפרטים.

איראן וסוריה חתמו אתמול על הסכם לשיתוף פעולה צבאי.
אבי יששכרוף, הפרשן לענייני ערבים , עם הפרטים וגם על סבב נוסף של שיחות הסדרה ללא תוצאות.

בנאום ששודר הבוקר בטלוויזיה האיראנית, הנשיא חסן רוחאני מתייחס לסנקציות החמורות שהטילה ארה"ב על הרפובליקה האיסלאמית, עורך חדשות החוץ אורן נהרי, עם הפרטים וכם על התייחסות הנשיא האמריקני דונלד טראמפ למותו
של הסנאטור הוותיק ג'ון מקיין.

עוד ועוד בתי ספר נלחמים בסמארטפונים, ואם ההורים רוצים לשלוט בשימוש של הילדים שלכם במכשיר מבלי לחדור להם לפרטיות יש כמה אפליקציות שיכולות לעזור. מייקי לוי, עורך וואלה טק, עם ההמלצות עליהן.

גולף אנד קו עושה מתיחת פנים ומשיקה חנות דגל חדשה בבני ברק, עם שיתופי פעולה עם מעצבים בינלאומיים כמו רוברטו קוואלי, כמה יעלה לכם מזלג או כוס של המעצב האיטלקי? יעל געתון כתבת הצרכנות של וואלה עסקים יצאה לבדוק.


זולה, קרובה, עשירה תרבותית ומתובלת בהרבה פפריקה:
ב-CNN סקרו את תולדות התבלין בבודפשט, הבירה הקולינרית של הונגריה.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully